بازار ارزهای مجازی منفی شد

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی، بیشتر ارزهای مطرح بازار ریزش قیمت را تجربه کردند به گونه که بیت کوین حدود ۰.۵ درصد از ارزش خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی, قیمت بیت کوین ۰.۴۵ درصد منفی شد و بیشتر ارزهای مطرح بازار هم کاهش قیمت را تجربه کردند.

بر همین اساس هر بیت کوین ۶۶ هزار ۹۳۸ دلار در حال معامله است که با وجود کاهش امروز قیمت اما نسبت به ۷ روز پیش ۶.۶ درصد افزایش داشته است. با این حساب ارزش کل بازار جهانی بیت کوین به ۱۳۲۰ میلیارد دلار رسیده و در ۲۴ ساعت گذشته هم ۶۵۰ هزار بیت کوین به ارزش ۴۳ میلیارد دلار در بازار جهانی خریدو فروش شده است.

ارز مجازی باینانس نیز ۱.۸ درصد منفی شد و با قیمت ۵۸۲ دلار دست به دست می‌شود.

سولانا هم یک درصد ریخت و به قیمت ۱۷۶ دلار رسید. ریپل و اتریوم اما افزایش نسبی قیمت را تجربه کردند و به ترتیب با قیمت ۵۹ سنت و ۳۵۱۳ دلار در بازار خرید و فروش می‌شوند.

بازنده امروز بازار کاردانو بود که با ۳ درصد کاهش ارزش بیشترین افت قیمت را در میان ارزهای مطرح تجربه کرد و ۴۲ سنت قیمت گذاری شده است.

با احتساب کاهش قیمت بیشتر ارزهای مطرح بازار، ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی امروز ۱.۲۴ درصد نسبت به دیروز کاهش یافت و به ۲.۴۲ تریلیون دلار رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین این بازار ۸۸ میلیارد دلار حجم خورده که نسبت به دیروز ۲۰ درصد رشد کرده است.

منبع

مهر

خروج از نسخه موبایل