وزیر اقتصاد تأکید کرد: توسعه کشت قراردادی با پلتفرم پالیز بانک کشاورزی

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اجرای مدل کشت قراردادی با رویکرد پرداخت تسهیلات خرد به کشاورزان، گفت: توسعه کشت قراردادی با پلتفرم پالیز بانک کشاورزی در دستور کار دولت قرار گرفته است.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، سید احسان خاندوزی روز سه شنبه دوم مرداد ماه در آیین افتتاح مرکز تسهیل تأمین مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی و رونمایی از سامانه جامع تسهیلات اشتغالزایی، با بیان مطلب فوق تصریح کرد: این پلتفرم ایجاد کننده ارتباط بین کشاورزان، بانک و وزارت جهاد کشاورزی است و اثرات مثبتی بر تأمین مالی حوزه کشاورزی به ویژه تسهیلات خرد و برنامه ریزی در این حوزه خواهد داشت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ابراز امیدواری کرد: این طرح در دولت بعدی تداوم یافته و اتفاقات مهمی را در حوزه کشاورزی رقم بزند.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی در فرآیند کشاورزی قراردادی در قالب پلتفرم، اعتبارسنجی و تخصیص اعتبار کشاورزان را به صورت غیرحضوری انجام می دهد؛ همچنین کلیه فعالان زنجیره های تامین بخش کشاورزی می توانند از طریق پلتفرم «پالیز» از خدمات کشاورزی قراردادی و مزایای این پلتفرم از جمله خدمات حمایتی و ضمانتی بانک بهره مند شوند.

خروج از نسخه موبایل