انجام ۲۷۰۰ تست ‌کلرسنجی‌ آب شرب در مراسم‌های محرم در خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از انجام ۲۷۰۰ تست کلرسنجی از آب شرب مراکز برگزاری مراسم‌ سوگواری ماه محرم در استان خبرداد.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای اهمیت توزیع آب آشامیدنی بهداشتی، شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان اقدام به نظارت و تامین آب شرب بهداشتی کرده است.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) همزمان با برپایی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی طرح پایش روزانه وضعیت کیفی آب در سطح استان با مشارکت کارشناسان مرکز پایش و همکاران کنترل کیفیت، آبداران و….  با مدیریت کارگروه مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب این شرکت اجرایی شده است .

علیدادی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۷۰۰ تست کلرسنجی از مکان‌های مختلف از جمله تکایا، مساجد، حسینیه‌ها، مواکب و … در سطح استان انجام شده که نتایج حاصله مطلوب است.

وی بیان کرد: همچنین در این ایام به همت تیم تعمیرات برخی از سامانه‌های گندزدایی به صورت آنی سرویس، تعمیر و مجدد در مدار قرار گرفت.

علیدادی اظهار کرد: در این طرح علاوه بر پایش روزانه، بازدیدهای مشترک کارشناسان این شرکت به همراه نهاد ناظر (مراکز بهداشت) در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان یادآور شد: مرکز پایش شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برنامه‌های مدونی را جهت رصد وضعیت کیفی آب شرب به صورت روزانه اجرا می‌کند و در دست اقدام دارد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل