نرم‌افزار جامع مدیریت مالی صندوق ملی مسکن رونمایی شد

مدیرکل امور مالی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نرم‌افزار جامع مدیریت مالی دارایی ها و املاک صندوق ملی مسکن می تواند شفافیت مالی را ایجاد کند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اصغر صمدی مدیرکل امور مالی وزارت راه و شهرسازی امروز (چهارشنبه، سوم مردادماه) در مراسم رونمایی از نرم‌افزار جامع مدیریت مالی دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن با اشاره به اینکه نرم افزار جامع مدیریت دارایی‌ها می‌تواند شفافیت مالی را ایجاد کند، گفت: نرم افزار جامع مدیریت دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن شامل تمامی منابع مختلف صندوق و مصارف و پیمان‌ها و قراردادها می‌شود.

مدیرکل امور مالی وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه ویژگی این نرم افزار ثبت و نگهداری اموال و مستغلات است، ادامه داد: از امروز تمامی ذی حسابان استان‌های سراسر کشور مستقر در ادارات کل راه وشهرسازی به این سامانه متصل می‌شوند تا بتوانند تمامی درآمدها و هزینه‌ها را به موقع و در لحظه ثبت، ضبط و نگهداری کنند.

صمدی در پایان تصریح کرد: منابع صندوق ملی مسکن شامل وجوه نقد، اسناد خزانه، زمین، املاک و مستغلات است که در این نرم افزار ثبت نگهداری و به روز رسانی خواهد شد.

منبع

مهر

خروج از نسخه موبایل