فروش ارز اربعین از ۷ مرداد ماه توسط بانک ملی ایران/ تخصیص ۲۰۰ هزار دینار به زائران

زائران اربعین می‌توانند از ۷ مرداد ماه سال جاری تا سقف ۲۰۰ هزار دینار عراق را با مراجعه به اپلیکیشن بله و شعب منتخب بانک ملی ایران خریداری کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، با تمهیدات و تدابیر اندیشیده شده مشمولان دریافت ارز اربعین (متولدین پیش از ۰۱/۰۶/۱۳۹۸) می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۷ مرداد تا ۳ شهریور ماه با ارائه مدارک لازم ارز خود را با نرخ تالار معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران از شعب منتخب بانک ملی ایران دریافت کنند. 
لازم به ذکر است، مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز اربعین، داشتن کد رهگیری سامانه سماح، گذرنامه و اصل کارت ملی است. کد رهگیری در سامانه سماح، پس از طی شدن فرآیند ثبت‌نام در سامانه سماح، فعال می‌شود. گفتنی است؛ به منظور تسهیل در دریافت ارز اربعین، سرپرستان خانوارها می‌توانند برای دریافت ارز اربعین اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان) با همراه داشتن تمامی مدارک هویتی خود و اعضای خانواده به شعب منتخب بانک ملی ایران مراجعه و ارز خود را تامین کنند. هر یک از متقاضیان ارز اربعین می توانند در مدت روز های اعلام شده با ورود به اپلیکیشن بله در قسمت خدمات بانکی درخواست خرید ارز خود را ثبت کنند. شعب منتخب فروش ارز اربعین

خروج از نسخه موبایل