آب پایدار برای زوار اربعین در پایانه مرزی چذابه تامین شده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه در بازدید امروز تاسیسات آبرسانی چذابه در این پایانه مرزی مورد بررسی قرار گرفت، گفت: آب پایدار برای زوار اربعین در پایانه مرزی چذابه تامین شده است.

صابر علیدادی امروز ۴ مردادماه در بازدید از تاسیسات آبرسانی پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با توجه به شرایط گرما و تنش آبی، باید تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.  

به گزارش آرمان اقتصادی, وی افزود: عملیات ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی در تاسیسات آبرسانی چذابه در مرحله بتن‌ریزی است و تا ۱۵ روز آینده تکمیل می‌شود.

علیدادی ادامه داد: ساخت این مخزن با هدف تامین و پایداری آب در پایانه مرزی در دستور کار قرار گرفته و تکمیل این مخزن بسیار حائز اهمیت است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: روند اجرایی زیرساخت‌های مناسب در پایانه مرزی چذابه تکمیل شده است و مواکب هیچ مشکلی در توزیع آب ندارند و آب پایدار در پایانه مرزی چذابه وجود دارد.

وی عنوان کرد: برای دفع بهداشتی فاضلاب در این پایانه مرزی عملیات لوله‌گذاری انجام شده است و یک دستگاه جنتکس در این پایانه برای مواقع ضروری مستقر خواهیم کرد.

علیدادی با اشاره به وضعیت نامناسب تاسیسات طرح جامع سوسنگرد گفت: امروز تاسیسات آبرسانی سوسنگرد را بازدید کردیم. مشکلاتی که در این تاسیسات وجود دارد مربوط به گذشته است که اصلاح آن با انتخاب پیمانکار در دستور کار است.

وی با اشاره به حل مشکلات تامین آب در این پایانه مرزی عنوان کرد: برای حل مشکلات آبرسانی در پایانه مرزی چذابه باید یک خط انتقال ۱۱ کیلومتری به تاسیسات امام علی (ع) اجرا شود که با برنامه‌ریزی انجام شده بعد از اجرای این خط انتقال یکبار برای همیشه مشکلات کمبود آب در تاسیسات آبرسانی چذابه برطرف می‌شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل