شیری مدیرعامل پست بانک ایران: با فروش ارز اربعین در ۲۰۰۰ شعبه و باجه بانکی روستایی موکبی به وسعت ایران اسلامی بر پا شده است

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، در جلسه پایش و پویش خرداد و تیرماه سال جاری که عصر روز چهارشنبه سوم مرداد ماه سال ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد، با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی گفت: با بسیج تمامی امکانات برای فروش ارز اربعین از طریق ۲۰۰۰ شعبه و باجه بانکی روستایی در سراسر کشور ، موکبی به وسعت ایران اسلامی برای خدمتگزاری به زائرین حسینی بر پا شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، مدیر عامل پست بانک ایران افزود: با افزایش بودجه روابط عمومی، حمایت مدیریت شعب استان‌ها، شعب و باجه‌های روستایی بانکی، باید خدمت رسانی به زائرین را به بهترین شکل انجام دهیم وباید با انرژی مضاعف مسئولیت اجتماعی و سازمانی خود را به بهترین نحو ایفا کنیم و بتوانیم معنای واقعی خدمتگزار مردم بودن را دوباره تعریف کنیم.
وی با تاکید شیری با تاکید رشد ۵۸ درصدی پرداخت تسهیلات در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: باید توجه داشته باشیم که از حد مقرر رشد مقداری ترازنامه انحراف نداشته باشیم و به صورت یکنواخت در استان‌ها پیش برویم.
مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد تسهیلات تکلیفی در چهارماه گذشته پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث نمی‌شود برای پرداخت تسهیلات فرزندآوری یا ازدواج امساک داشته باشیم، بلکه در جایی که لازم است و امکانش وجود دارد، بیش از تکلیف بانک نیاز مردم را برطرف خواهیم کرد.
بالاترین مقام اجرایی بانک با اشاره به گروه فعالان اقتصادی مجاز (AEO)که تجربه سازمان جهانی گمرک است و برای تفکیک شاخص‌هایی را تعریف کرده‌اند، گفت: سه لاین سبز، قرمز و زرد در گمرک وجود دارد و کسانی که در لاین سبز قرار دارند، بدون حداقل تشریفات گمرکی کارشان انجام می‌شود و کسانی که در لاین قرمز قرار می‌گیرند انجام تشریفات گمرکی برای آنان، بیش از ۱۷ روز زمان می‌برد.   
شیری با بیان اینکه کسانی که شاخص‌های گمرکی تعریف شده گروه فعالان اقتصادی مجاز را دارا باشند در سبد AEO قرار می‌گیرند و کارت بازرگانی مادام‌العمر خواهند داشت، اظهار کرد: ما در پست بانک ایران می‌توانیم یک سبد ویژه AEO داشته باشیم که می توانیم شاخص‌های مرتبط در حوزه فعالیت بانک را برای آن تعریف کنیم. به طور مثال: شرکت تولیدی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که میزان اشتغال در آنها بالای ۵۰ نفر باشد و …که شرکت‌هایی که این شاخص‌ها را دارا باشند در این سبد قرار گرفته و می توانند از خدمات ویژه بانکی استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه منابع بانک در پایان هر ماه و هر سال مهم است، افزود: میانگین روزانه منابع بانک نشان می‌دهد که در رتبه بندی، هفت استان دو تا سه پله صعود داشته اند، شش استان تنزل جایگاه داشته‌اند و ۱۹ استان همان جایگاه سابق را داشته‌اند.
 بالاترین مقام اجرایی بانک با بیان اینکه در کنار سایر شاخص‌ها، منابع بیش از ۵۰ درصد وزن کارنامه بانک را به خود اختصاص می‌دهد، گفت: مجموع عملیات بانکی در اکثر مدیریت شعب استان‌ها تغییر پیدا کرده است و برخی استان‌ها در شاخص‌های کمتری توسعه داشته‌اند که موجب تنزل آنها در رتبه بندی کشوری شده است.
 

خروج از نسخه موبایل