نخستین رویداد «تدسان ملی» برگزار می شود

معاون وزیر کار گفت: با هدف جریان سازی نقش و جایگاه بانوان فعال مهارتی در توانمندسازی جامعه نخستین رویداد تدسان ملی (انتقال تجربه‌های بانوان فعال مهارت) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهرداد عظیمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری نخستین رویداد تدسان ملی (انتقال تجربه‌های بانوان فعال مهارت) با هدف جریان سازی نقش و جایگاه بانوان فعال مهارتی در توانمندسازی جامعه توسط این سازمان خبر داد.

وی ارائه، انتقال و کسب تجارب زیسته توسط زنان با تجربه و ماهر، جریان‌سازی نقش و جایگاه زنان فعال مهارتی در توانمندسازی جامعه، هویت بخشی به تجربه‌های زیسته و ایده‌های ناب بانوان پیشکسوت مهارتی و صاحب ایده و انگیزه بخشی به زنان فعال توانمند و ماهر با تجلیل ارج نهادن به تجارب ارزشمند آنان را از اهداف برگزاری این رویداد ملی برشمرد.

وی تصریح کرد: این رویداد با شعار «باتجربه‌ها، ماهرانه، لِگوی موفقیت را بساز» در دو محور روایتگری تجربه‌های موفق بانوان فعال مهارتی و تجلیل از پیشکسوتان و تلاشگران عرصه مهارت آموزی برگزار می‌شود.

عظیمی یکی از مهم‌ترین معیارهای سنجش درجه توسعه یافتگی کشورها را میزان اهمیت و اعتباری زنان در کشور خواند و افزود: معرفی بانوان کارآفرین به جامعه عامل افزایش انگیزه فعالیت و پویایی آنهاست و زنان کارآفرین ایران در بیشتر عرصه‌ها حضور مؤثر دارند اما کمتر دیده و معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، خاطرنشان کرد: نخستین رویداد تدسان ملی به همت امور بانوان و خانواده این سازمان و کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد کشور ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

منبع

مهر

خروج از نسخه موبایل