با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در پست بانک ایران تا پایان تیرماه؛ ۶.۰۴۱ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به مبلغ ۱۲.۱۰۱ میلیارد ریال پرداخت شد

بر اساس مفاد سیزدهمین صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و گزارش اداره کل اعتبارات بانک، از ابتدای سال تا پایان تیرماه سال جاری ۱۲.۱۰۱ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به ۶ هزار و ۴۱ نفر پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک نیز از ابتدای سال تا پایان تیرماه سال جاری، برای بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۷ نوزاد متولد شده افتتاح حساب و کد شبای آنان به پنجره واحد ارسال شده و برای ۶۶ هزار و ۱۳۵ فقره حساب نوزادان واریزی انجام شده است .
بر اساس این صورتجلسه، اداره کل اعتبارات بانک نیز، از پرداخت تسهیلات ازدواج به ۲ هزار و ۸۸۱ زوج جوان به مبلغی معادل ۹.۵۶۳ میلیاردریال تا تیرماه خبر داد و اعلام کرد: در همین بازه زمانی به ۳ هزار و ۱۶۰ زوج، بیش از ۲.۵۳۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت شده است.
بر اساس صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و در جهت اجرای برنامه‌های حمایتی و تشویقی برای ازدواج و فرزندآوری همکاران طی خرداد و تیرماه سالجاری به ۳۰ نفر از کارکنان مبلغی معادل ۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

 

خروج از نسخه موبایل