اهدای نخستین جایزه ‌خوش‌مصرفی‌ برق به مشترک ماهشهری

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: قهرمان مدیریت مصرف برق شهرستان ماهشهر، ۱۰۰ میلیون تومان جایزه گرفت و فرایند اهدای جوایز و تقدیر از سه مشترک دیگر نیز در حال انجام است.

کامران حدادی امروز ۱۰ مردادماه اظهار کرد: امروز در مراسمی با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و مدیر توزیع برق شهرستان ماهشهر، عبدالحسن عساکری به عنوان قهرمان مدیریت مصرف برق شهرستان معرفی و با اهدای جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون تومانی مورد تقدیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: این مشترک خوش مصرف با مشارکت فعال در طرح‌های کاهش مصرف برق و پیوستن به پویش “باانرژی”، توانست سهم قابل توجهی در کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته داشته باشد. 

همچنین عبدالحسن عساکری برگزیده جایزه خوش مصرفی برق در این مراسم، به تشریح روش‌های مدیریت مصرف برق در منزل خود پرداخت. 

وی بر اهمیت استفاده از وسایل برقی کم‌مصرف، خاموش کردن لامپ‌های اضافی، تنظیم دمای کولر بر روی ۲۴ و استفاده بهینه از نور طبیعی تاکید کرد.

عساکری همچنین از همه همشهریان دعوت کرد تا با الگوگیری از این طرح، در کاهش مصرف برق و حفاظت از محیط زیست، مشارکت فعال داشته باشند.

عدنان مراونه، مدیر توزیع برق شهرستان ماهشهر نیز در این مراسم، ضمن تبریک به این مشترک برق، از تلاش وی و سایر مشترکین کم‌مصرف شهرستان قدردانی کرد. 

وی همچنین بر اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه مدیریت مصرف برق تاکید کرد و از برنامه‌های آینده شرکت توزیع برق برای تشویق و حمایت از مشترکین کم‌مصرف خبر داد.

امام جمعه ماهشهر نیز در این مراسم کسب این عنوان را به عبدالحسن عساکری مشترک خوش مصرف ماهشهری، و مردم شهرستان ماهشهر تبریک گفت و بر اهمیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی به عنوان یک وظیفه ملی تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل