شهادت هنیه تاثیری بر بازار ارز ما نخواهد داشت/ جای نگرانی نیست، بانک مرکزی بر بازار ارز کاملا مسلط است

یک کارشناس ارزی با بیان این که تاثیر ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس بر بازار ارز بیشتر از حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ساختمان سفارت ایران در دمشق نخواهد بود، گفت: در آن ایام اتفاق خاصی در فضای عمومی اقتصاد کشور و بازار ارز نیافتاد و با مدیریت خوب بانک مرکزی مخاطرات و التهابات برطرف و آرامش در بازار حفظ شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، حسن حسن‌خانی، کارشناس مسائل ارزی در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: تاثیر ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس بر بازار ارز بیشتر از حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ساختمان سفارت ایران در دمشق نخواهد بود. 

وی ادامه داد: در آن ایام اتفاق خاصی در فضای عمومی اقتصاد کشور و بازار ارز نیافتاد و با مدیریت خوب بانک مرکزی مخاطرات و التهابات برطرف و آرامش در بازار حفظ شد.

حسن خانی با بیان اینکه با توجه به منابع و ذخایر خوب بانک مرکزی بنظر می‌رسد که اتفاق خاصی در بازار ارز نیافتد گفت: بازار ارز در شرایط کنونی با مدیریت مناسب و خوب بانک مرکزی در حال فعالیت است و هیچ چیز این بازار را تهدید نمی‌کند.

این تحلیلگر مسائل اقتصادی افزود: در شرایط کنونی جای نگرانی وجود ندارد و بانک مرکزی توان مدیریت تلاطمات و جلوگیری از التهابات ناشی از اتفاقات سیاسی را خواهد داشت.

وی گفت: شواهدی از جنگ فراگیر و درگیری بلندمدت میان ایران و رژیم صهیونیستی وجود ندارد و این رژیم حتی با پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نیز توان جنگ با ایران و جبهه مقاومت را نخواهد داشت.

https://cdn.isna.ir/d/2024/08/01/0/63121864.mp4?ts=1722498608657

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل