مدیرعامل بانک آینده در آستانه فرا رسیدن یازدهمین سالروز تأسیس بانک: «آینده»، تنها هدفی است که ما را در مسیر اصلی قرار می‌دهد

دکتر اسکندری، مدیرعامل بانک آینده، ترسیم سیاست‌های کنونی بانک‌آینده را بر اساس یک بینش آینده‌نگر و در راستای موفقیت و تحقق آینده‌ای مطلوب، عنوان کردند.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک آینده؛ دکتر بهمن اسکندری در گردهمایی گرامی‌داشت یازدهمین سال‌روز تأسیس بانک، آرامش و روحیه بالای نیروی‌انسانی را نتیجه امنیت شغلی ایجاد شده دانستند که این وضعیت بدان معناست که بانک در مسیر کاری مطلوب، واقعی و اصولی خود قرار گرفته است.
 ایشان وجود همکاران پویا، بانشاط و حمایت‌گر بانک را مایه مباهات خود دانستند که تیم مدیریتی و سیاست‌های سازمانی را در راستای تحقق آینده روشن حمایت می‌کنند و این نشاط سازمانی ضمن انتقال بین همکاران بانک، قطعاً به مشتریان نیز تسری خواهد یافت و با این پشتوانه است که اعضای هیأت‌مدیره، استوارتر از همیشه سیاست‌های مرتبط با رشد و تعالی بانک را ادامه خواهند داد.
دکتر اسکندری به شکل‌گیری و نهادینه‌سازی فرهنگ جدیدی در قالب برنامه عملیاتی اشاره کردند که با هدف شفافیت عملکرد و امکان ارزیابی مطلوب عملکرد همکاران در مجموعه بانک طراحی شده است. ایشان ضمن تقدیر از همکاران در پذیرش و پیاده‌سازی برنامه عملیاتی از یک‌سو و نیز اهمیت مقوله پاداش در انگیزش کارکنان از سویی دیگر، اطمینان‌خاطر دادند که این برنامه به‌طور قطع به اجرای عدالت بیشتر در سطح شبکه شعب و ستاد منتج خواهد شد.
مدیرعامل بانک هم‌چنین بر لزوم برنامه‌ریزی و هم‌گرایی سازمانی در رابطه با تعیین‌تکلیف وصول مطالبات بانک با رعایت اصل «بهداشت اعتباری» در پرونده‌های اعتباری، تأکید کردند که در کنترل و مدیریت نقدینگی، بسیار مؤثر خواهد بود. برگزاری ۴ مرحله مزایده املاک تملیکی و برنامه‌ریزی برای برگزاری پنجمین مزایده، موضوع دیگری بود که از سوی مدیرعامل در راستای اهمیت مولدسازی دارایی‌های بانک، عنوان گردید.
دکتر اسکندری «آینده» را تنها هدفی دانستند که ما را در مسیر اصلی قرار می‌دهد و تأکید کردند: تمرکز تیم مدیریتی بانک تنها بر روی موضوعات مرتبط به بانک است؛ از همین‌رو، در شرایط کنونی باید از مسائل حاشیه‌ای به‌دور بود و وفاق و هم‌دلی در بین نیروی‌انسانی بانک، امروز بیش از هر زمان دیگری، ضرورت دارد.

خروج از نسخه موبایل