تسریع روند اجرای طرح‌های توسعه ای مس شهید باهنر با استفاده از ظرفیت های تخصصی بانک شهر

تفاهمنامه همکاری های مشترک میان بانک شهر و شرکت صنایع مس شهید باهنر، طی مراسمی با محوریت افزایش تعاملات و همکاری‌های دوجانبه به امضاء رسید.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه این بانک در حمایت از صنایع گوناگون کشور، گفت: یکی از اصول فعالیتی بانک شهر، حمایت از اجرای طرح‌های توسعه محور صنعت مس با ارائه خدمات برتر بانکی و مالی است.
دکتر احمدی در ادامه با بیان اینکه خدمت‌رسانی به بخش‌های مختلف اقتصادی کشور و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، بانک شهر را به بانکی متخصص و خوشنام در این حوزه تبدیل کرده است، تصریح کرد: همچون مشاوری حامی مطمئن و پشتیبانی توانمند و متخصص در کنار شرکت صنایع مس شهید باهنر حضور خواهیم داشت.
وی با تاکید بر اینکه نوآوری در خدمات، توجه ویژه به اصول مشتری مداری، ارائه خدمات ارزی و ریالی منحصربه فرد وجه تمایز بانک شهر با سایر بانک های کشور است، خاطر نشان ساخت: آمادگی داریم متناسب با نیاز ‏این مجموعه‌ صنعتی خدمات کارآمد مالی و بانکی را طراحی و ارائه کنیم.
مدیرعامل بانک شهر، انعطاف‌پذیری بالا در ارکان اعتباری را یکی از ویژگی های قابل توجه این بانک عنوان کرد و گفت: می توانیم با ارائه سبد تامین مالی مناسب و موثر طرح های توسعه محور شرکت صنایع مس شهید باهنر را در کمک به پیشبرد صنعت مس کشور تا به سرانجام رسیدن آنها حمایت کنیم.
دکتر احمدی افزود: حضور جوانان نخبه و کارآزموده و بانکداران حرفه‌ای در بانک شهر فرصتی ارزشمندی را برای واحدهای تولیدی در راستای تحقق اهداف و برنامه های آنان فراهم آورده است.
در این نشست دکتر احسان نمازی زاده مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر نیز به تبیین انتظارات این شرکت از بانک های کشور پرداخت و بر نقش و خوشنامی بانک شهر به عنوان بانک حامی صنایع تاکید کرد.

خروج از نسخه موبایل