مشترکان برق خوش‌مصرف اهوازی معرفی شدند

در راستای تشویق مشترکان به مدیریت مصرف برق، قرعه‌کشی مرحله نخست پویش سراسری «باانرژی» برگزار شد و ۸ نفر از مشترکان خوش‌مصرف کلانشهر اهواز موفق به کسب جایزه یک میلیارد ریالی شدند.

محمد فراتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: هدف اصلی از اجرای پویش «باانرژی»، کاهش مصرف برق با حفظ سطح رفاه مشترکان است که به همین منظور جوایز ارزشمندی از جمله صدها خودرو و میلیاردها کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی و … برای مشترکان خوش‌مصرف در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در پویش با انرژی ۸ نفر از مشترکین تعرفه خانگی برق در کلانشهر اهواز کمک‌هزینه یک میلیارد ریالی را از آن خود کردند. محمدحسین احمدی بلوطکی، زهرا کایدی، سکینه و رقیه خرمی، مهسا شاه امیریان، مراتب صباحی مقدم، قمر سلطان اسماعیلی، عذرا موسوی مقدم و الهام نجاتی برندگان پویش با انرژی هستند که نسبت به سال گذشته مصرف برق خود را حداقل ۱۵ درصد کاهش داده‌اند و این مبلغ در کیف پول الکترونیکی آن‌ها شارژ شده است.

فراتی ادامه داد: شهروندان اهوازی می‌توانند تنها با کاهش حداقل  ۱۵ درصد مصرف و استمرار در کاهش مصرف برق، شانس برنده شدن یکی از ۳۰۰ خودروی اتومات یا میلیاردها تومان کمک هزینه خرید کالا در این پویش را داشته باشند.

وی یادآور شد: امکان مشارکت در این پویش برای همه شهروندان وجود دارد و تنها کافی است به سایت پویش «باانرژی» به آدرس اینترنتی www.ba-energy.ir مراجعه یا اپلیکیشن «باانرژی» را نصب کنند و مصرف برق خود را کاهش دهند و امتیاز خود را برای شرکت در قرعه‌کشی بالا ببرند.

فراتی گفت: در کلانشهر اهواز در مرحله اول اهدای جوایز علاوه بر این ۸ مشترک خوش مصرف برق، تعداد ۱۶۶ هزار مشترک دیگر مشمول دریافت صورتحساب یا قبض برق رایگان شده‌اند که این پویش تا پایان شهریورماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل