عملیات ساخت مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی آب در مرز چذابه تا هفته آینده تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: عملیات ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی در تاسیسات آبرسانی چذابه در مرحله بتن‌ریزی است و تا هفته آینده تکمیل می‌شود.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بازدید شب گذشته استاندار خوزستان از تاسیسات آبرسانی چذابه اظهار کرد: عملیات ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی در تاسیسات آبرسانی چذابه در مرحله بتن‌ریزی است و تا هفته آینده تکمیل می‌شود و با وارد مدار شدن این مخزن ظرفیت ذخیره آب در تاسیسات آبرسانی چذابه دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: ساخت این مخزن با هدف تامین و پایداری آب در پایانه مرزی در دستور کار قرار گرفته شد و تکمیل این مخزن بسیار حائز اهمیت است.

علیدادی ادامه داد: روند اجرایی زیرساخت‌های مناسب در پایانه مرزی چذابه تکمیل شده است و مواکب هیچ مشکلی در توزیع آب ندارند و آب پایدار در پایانه مرزی چذابه وجود دارد.

وی عنوان کرد: برای دفع بهداشتی فاضلاب در این پایانه مرزی عملیات لوله‌گذاری انجام شده است. لایروبی منهول‌های فاضلاب انجام شده است تا فاضلاب در این پایانه مرزی بهداشتی دفع شود.

علیدادی بیان کرد: شهرستان‌های معین از شنبه در پایانه‌های مرزی مستقر می‌شوند و یک دستگاه جنتکس در این پایانه برای مواقع ضروری مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به استقرار دو دستگاه تانکر سیار از شب گذشته تا پایان اربعین گفت: برای حل مشکلات آبرسانی در پایانه مرزی چذابه باید یک خط انتقال ۱۱ کیلومتری به تاسیسات امام علی (ع) اجرا می‌شد که روند اجرایی آن آغاز شده است و با برنامه‌ریزی انجام‌شده بعد از اجرای این خط انتقال، یکبار برای همیشه مشکلات کمبود آب در تاسیسات آبرسانی چذابه برطرف می‌شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل