مدیر عامل بانک صنعت و معدن: خبرنگاران و اصحاب رسانه، پل ارتباطی و زبان رسای مردم جامعه اند

دکتر علی خورسندیان طی پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک صنعت و معدن در متن این پیام آمده است:
اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران مسؤلیت خطیری در آگاهی عموم مردم جامعه و شفاف سازی بر عهده دارند تا واقعیت و آنچه هست را به قلم و تصویر کشیده و با امانتداری و تعهد روایتگر آلام و معضلات مردم باشند.
خبرنگاری، حرفه ای ارزشمند است که با توجه به سرعت گردش اطلاعات و تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقشی کلیدی در امنیت جامعه و تنویر افکار عمومی دارد و با هدایت جریان اطلاعات و بیان مطالبات مردم سبب پاسخگو نمودن دستگاه های اجرایی کشور خواهد شد.
خبرنگاران در بخش صنعت و معدن کشور نیز از مهمترین و بانفوذترین اهرم های آگاهی رسانی هستند که خود را جدا از صنعتگران و کارآفرینان کشور نمی دانند و همواره پل ارتباطی مهم و بی واسطه ای برای رساندن صدای تولید کنندگان و مصرف کنندگان به گوش مسؤلان و تصمیم گیرندگان عرصه های مهم سیاسی و اقتصادی کشور هستند و متقابلا دستاوردها و خدمات دولت و سازمان های مختلف را برای مردم تبیین و تشریح می نمایند.
بدون تردید، روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا به دغدغه ها و خواسته های این قشر تلاشگر و پویای جامعه که خود همواره روایتگر دغدغه همه اقشار جامعه هستند، توجه بیشتری معطوف داشته شود و در حد بضاعت از مجاهدت های آنان تقدیر به عمل آید.
اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران حوزه تولید و صنعت کشور، بهروزی و موفقیت آنان را در همه عرصه های زندگی از درگاه پروردگار متعال مسالت می نمایم.

خروج از نسخه موبایل