خبرنگاران نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت و توسعه کشور دارند

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به هنرمندان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

به گزارش آرمان اقتصادی، در پیام علی اسدی آمده است:

«خبر و اطلاع‌رسانی در دنیای امروز از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در بین جوامع برخوردار است و خبرنگاران نقش تعیین‌کننده‌ای در مسیر پیشرفت و توسعه کشور بر عهده دارند.

خبرنگاران با ظرافتی که در تهیه اخبار رویدادها و اتفاقات مهم جامعه به کار می‌گیرند در انتقال دستاوردها و ایجاد امید در جامعه تاثیرگذار هستند و با شناختی که از مشکلات جامعه و بیان آن به صورت هنرمندانه دارند، انتقال دهنده درخواست‌ها و مشکلات مردم به مسئولان و پیگیر رفع این کم و کاستی‌ها می‌شوند که خروجی نهایی آن ایجاد رضایت در جامعه است.

صنعت برق نیز بخشی از این مسیر پرافتخاری را که طی کرده مرهون تلاش‌ها و از خودگذشتگی خبرنگارانی است که هم دستاوردهای صنعت برق را به مردم منتقل کرده‌اند و هم تلاش کرده‌اند با تهیه خبر، گزارش و تولیدات رسانه‌ای اهمیت برق در زندگی مدرن را نشان دهند.

مشارکت فعال اهالی رسانه در موضوع مدیریت مصرف برق و آگاهی‌رسانی و دعوت مردم برای استفاده بهینه از این سرمایه ملی، از دیگر موارد تعامل و همکاری خبرنگاران با صنعت برق است که کمک‌کننده مدیریت مصرف درست و عبور موفق از دوره اوج مصرف در روزهای گرم و حفظ آسایش و رفاه عمومی مردم شده است.

اینجانب به نمایندگی از خود و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان این روز را صمیمانه به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفته و از تلاش‌ها و مسئولیت‌پذیری آن‌ها در اطلاع‌رسانی و رشد و بالندگی کشور به ویژه حوزه صنعت برق، کمال تقدیر و تشکر را دارم.»

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل