همزمان با رونمایی از هویت بصری جدید؛  دستاوردهای اینوستوران در نمایشگاه صنعت مالی ایران معرفی شد

 

دستاوردهای سکوی تأمین مالی جمعی «اینوستوران» در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) معرفی شد.

اینوستوران، به عنوان سکوی تأمین مالی جمعی گروه مالی پاسارگاد با حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران(Finex) که از ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، ضمن معرفی فعالیت‌ها و دستاودهای خود از هویت بصری جدیدش رونمایی کرد.

سامانه تأمین مالی جمعی اینوستوران، سکویی برای تسهیل سرمایه‌پذیری کسب وکارها است که با ارائه راهکارهای نوین تأمین مالی، پروژه‌های مولد را برای تأمین مالی به سرمایه‌گذاران معرفی می‌کند و با ارزیابی دقیق طرح‌ها، فرصت سودآوری کم ریسک را برای سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران فراهم می‌کند.

این پلتفرم با مجوز شرکت فرابورس ایران و تحت نظارت نهاد مالی آیکو از سال ۱۴۰۰ در حال فعالیت است و با حمایت گروه مالی پاسارگاد در حال توسعه است. اینوستوران، با مشارکت بیش از ۲۷۰۰ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی، تاکنون بیش از ۱۲۰۰میلیارد ریال سرمایه را در کمتر از ۹ ماه گذشته، تأمین مالی جمعی کرده است.

اینوستوران با ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم و تأمین مالی جمعی برای کسب‌وکارها در سراسر ایران، به رشد اشتغالزایی و رونق اقتصادی کشور یاری رسانده است.

دسترسی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری نوآورانه و پرسود، کاهش ریسک و معافیت از مالیات در سرمایه‌گذاری، تضمین اصل سرمایه، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های متنوع و تشکیل سبد سرمایه‌گذاری از مزایای اینوستوران برای سرمایه‌گذاران است.

کمک به تأمین مالی سریع و توسعه کسب‌وکار، بهره‌مندی کسب‌وکارها از مشاوره‌های تخصصی اینوستوران، جلوگیری از واگذاری سهام جهت تأمین مالی، دسترسی به جامعه وسیعی از سرمایه‌گذاران و تنوع در تضامین برای تأمین مالی از مهمترین مزایای اسنوستوران برای سرمایه‌پذیران است.

نگاهی به هویت بصری جدید اینوستوران

هویت بصری جدید اینوستوران با هدف یکپارچگی و همسو شدن با هویت بصری بانک پاسارگاد طراحی شده و این ری‌برندینگ سرآغازی برای گسترش فعالیت‌ها و خدمات است. فرم اصلی هویت بصری اینوستوران، ساده شده جام ریتون مورد استفاده در نشان بانک پاسارگاد، شامل یک جام و شیر است که با تلفیقی از دو مثلث به سمت بالا و پایین، نماد خرید و فروش و سود و زیان است. فرم کلی هویت بصری اینوستوران نیز نمادی از یک پرنده در حال اوج و حامل پیام «صعود» و «سود» است.

سکوی تأمین مالی جمعی اینوستوران از ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه در سالن ۱۰ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) است؛ از تمامی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود تا با بازدید از غرفه اینوستوران، ضمن آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری هوشمند و شبکه‌سازی با فعالان صنعت مالی، برای ساخت آینده اقتصادی روشن ایران قدم بردارند.

خروج از نسخه موبایل