پیام تبریک مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار را به اصحاب رسانه و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

متن کامل پیام دکتر جواد شکرخواه به شرح ذیل است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
« ن والقلم و ما یسطرون«
روز خبرنگار، یادآور زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های خالصانه اصحاب رسانه و فرصتی است گران‌بها برای پاسداشت مقام رفیع مجاهدانی که همواره به‌مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف، پرچم آگاهی و امید را برافراشته‌اند.
بی‌شک، رسیدن به اوج پیشرفت، عزت و سعادت ملی و همچنین حفاظت از منافع و مصالح مردمی و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، تنها از مسیر حق‌جویی، صداقت و کوشش‌های بی‌وقفه در عرصه‌ی آگاهی بخشی ممکن خواهد بود.
تلاقی ۱۷ مرداد امسال با ماه صفر، یادآور روایتی صادقانه و خالصانه، آگاهی‌بخش و ماندگار بزرگ پیام‌آور قیام کربلا و تبیین‌کننده عظمت عاشورا، حضرت زینب (س) است. حضرت زینب (س) پیام آور بزرگ عاشورا در تاریخ نشان داد که می‌توان با اطلاع‌رسانی دقیق، درست و رسا، کاری بزرگ و نقشی ماندگار در عرصه اطلاع‌رسانی به وجود آورد و یقیناً شخصیت حضرت زینب (سلام‌الله علیها) الگویی کامل و ارزشمند از یک پیام‌آور واقعی است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و سید شهیدان اهل‌قلم سید مرتضی آوینی، هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به‌تمامی خبرنگاران صدیق و کوشا تبریک و تهنیت عرض نموده و از همراهی و تعامل سازنده شما اصحاب رسانه و خبرنگاران گرامی در تولید و انعکاس اخبار و گزارش‌هایی که ترسیم‌کننده خدمات و دستاوردهای بانک پارسیان است، تشکر و قدردانی می‌نمایم.
خبرنگاران می‌توانند با آگاهی‌بخشی، امیدآفرینی و انعکاس دستاوردها و تجارب موفق سازمان‌ها و نهادها، نقش مهمی در تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در جهش تولید، در سال جاری که رهبر معظم انقلاب آن را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرموده‌اند، ایفا نمایند و در مقابل، جهادگران نظام بانکی نیز با فراهم نمودن زمینه‌های مشارکت مردمی و تأمین مالی نظام تولید و هدایت نقدینگی در جهت منافع عمومی اقتصاد، انشالله قادر خواهند بود گام‌های مؤثری در تحقق شعار سال بردارند.

خروج از نسخه موبایل