اداره کل تشکیلات و بهبود روشها اعلام کرد؛ شعب و باجه‌های فروش ارز اربعین در ۱۳ استان تا ساعت ۱۰ فعال هستند

همزمان با افزایش کم‌سابقه دمای هوا و  با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی و با اعلام دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت برای کاهش ساعت کاری در ۱۳ استان، ساعت کاری واحد های اجرایی در استان‌های: تهران، البرز، اصفهان، قم، خوزستان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، کرمان، فارس، بوشهر، یزد، مرکزی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و سمنان در روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه سال جاری را با توجه به اهمیت تداوم ارائه خدمات فروش ارز اربعین و ارائه خدمات به سایر استانها، ۶ تا ۱۰ صبح  اعلام می‌شود.

 

 

به گزارش آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران و به نقل از بخشنامه اداره کل تشکیلات و بهبود روش‌ها، ادارات ستاد مرکزی تهران حسب نیاز و با تشخیص مدیر مربوط با حضور تعدادی از پرسنل بصورت کشیک از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح فعال هستند.
همچنین دارات کل زیرمجموعه معاونت فناوری اطلاعات و اداره کل خزانه داری و نظامهای پرداخت نیز با توجه به نیاز به ارائه خدمات به سایر استان‌هایی که مشمول این بخشنامه نمی شوند و شعب و باجه های عامل فروش ارز اربعین،  به صورت کشیک تا پایان ساعت کاری فعال هستند و دسترسی های لازم به سامانه های مورد نیاز را نیز برای سایر واحدهای ستادی و اجرایی ایجاد می کنند.

این بخشنامه می افزاید: شعب و باجه های عامل فروش ارز اربعین در استان تهران، البرز و اصفهان بصورت کشیک و از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح به ارائه خدمات فروش ارز اربعین به مشتریان اقدام می کنند.
بر اساس این گزارش، ساعت کاری در استان های قم، خوزستان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، کرمان، فارس، بوشهر، یزد، مرکزی، سیستان و بلوچستان، سمنان و کرمانشاه از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است و به منظور تداوم ارائه خدمات فروش ارز اربعین به مشتریان، شعب و باجه های عامل فروش ارز اربعین در این استانها خدمات خود را به صورت کشیک تا ساعت ۱۳ به مشتریان ارائه می‌دهند. 
این بخشنامه می افزاید: در این ۱۳ استان‌، زمان شروع ارائه خدمات به مشتریان از ساعت ۶:۳۰ است.

متن بخشنامه تعطیلی و کاهش ساعات کار

لیست شعب کشیک

لیست باجه های بانکی روستایی کشیک

 

خروج از نسخه موبایل