بزرگترین اقتصاد اروپا رکورد زد

سفارشات کارخانه آلمان برای اولین‌بار در سال جاری و در ماه ژوئن در خودروها و فلزات افزایش یافت که یک رکود پنج ماهه برای بزرگترین اقتصاد اروپا به وجود آورد.

به گزارش آرمان اقتصادی، داده‌ها نشان داد که تقاضا نسبت به ماه می ۳.۹ درصد افزایش یافته است و این بعد از زمانی است که ۱.۷ درصد کاهش یافت. این پیشرفت بالاتر از همه برآوردهای اقتصاددانان در نظرسنجی بلومبرگ بود که رشد متوسط ‌۰.۵ درصدی را پیش‌بینی کرد.

عوامل محرک شامل صنعت خودرو بود، در حالی که بخش‌های تولید محصولات فلزی ساخته شده و سایر تجهیزات حمل‌ونقل نیز در این امر نقش داشتند. سفارشات داخلی نیز قوی بود. این نتایج ممکن است برای بخش تولیدی آلمان که مدت‌هاست رنج می‌برد، کمک کننده باشد. با این حال، پس از آن اتفاق می‌افتد که داده‌های هفته گذشته نشان داد اقتصاد به طور غیرمنتظره‌ای در سه ماهه اول کوچک شده است، در حالی که احساسات تجاری نیز کاهش یافته است.

بلومبرگ گزارش کرد که بوندس‌بانک در گزارش ماه جولای خود هشدار داد که امیدهای موقتی که فعالیت‌های صنعتی به زودی افزایش می‌یابد، با این حال، فعالیت اقتصادی کمی قوی‌تر در سه ماهه سوم را پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل