کارکنان فناوری از کامالا هریس حمایت کردند

گروهی متشکل از ۱۲۰۰ نفر از کارکنان فناوری در راستای نشان دادن حمایت گسترده صنعت از دموکراتها در سیلیکون ولی، متعهد شدند از نامزدی کامالا هریس برای ریاست جمهوری آمریکا حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، گروه «تِک فور کامالا» قصد دارد تا از امضاکنندگان نامه حمایت از هریس رونمایی کند. در این نامه، هریس یک «مبدع کهن‌الگو» و «قهرمان فناوری» نامیده شده است که برای گسترش دسترسی به آموزش STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی)، ترویج کارآفرینی و کاهش شکاف برابری دیجیتالی، تلاش می‌کند.

اگرچه افرادی که این قرارداد را امضا کردند، این کار را بنا بر ظرفیتهای شخصی خود انجام دادند، نه به عنوان نمایندگان کارفرمایان خود، اما برای چندین شرکت بزرگ فناوری، از جمله اپل، متا پلتفرم و سلزفورس کار می‌کنند. فهرست اسامی همچنین شامل فریلنسرها، بنیانگذاران و افرادی است که در زمینه های مرتبط با فناوری مانند حقوق و املاک و مستغلات کار می‌کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شانون نَش، یکی از سازمان دهندگان این نامه، اظهار کرد: فرصتی باورنکردنی داریم تا جامعه خود را با بیش از ۷ میلیون نیروی کار فناوری بسیج کرده و نشان دهیم صنعت ما فقط به تعداد انگشت شماری میلیاردر منحصر نیست، بلکه با قدرت جمعی متخصصان فناوری شناخته می‌شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل