حضور بیمه ملت توانگرترین شرکت بیمه کشور در نمایشگاه صنعت مالی ایران

بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) حضور فعال دارد و با ارائه نوین‌ترین خدمات بیمه‌ای خود به فعالان این صنعت، آمادگی خود را برای پاسخگویی به نیازهای بیمه‌ای این بخش از اقتصاد کشور اعلام می‌کند.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه ملت، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مردادماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این رویداد مهم اقتصادی، فرصتی است تا شرکت‌های فعال در حوزه مالی دستاوردها و محصولات خود را به نمایش گذاشته و با مخاطبان هدف تعامل کنند.

بیمه ملت به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت بیمه کشور، با حضور پررنگ خود در این نمایشگاه، نویدبخش ارائه خدمات نوآورانه و پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشتریان خواهد بود.

بیمه ملت در سالن ۶ غرفه شماره ۶۰۸ حضور دارد و از ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان مخاطبان و بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.

بیمه ملت در این نمایشگاه، فرصتی خواهد داشت تا آخرین محصولات و خدمات خود را به عموم مراجعین معرفی کرده و به سوالات مشتریان پاسخ دهد.

از تمامی علاقه‌مندان به صنعت بیمه و سرمایه‌گذاری دعوت می‌شود تا از غرفه بیمه ملت در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه بازدید کرده و از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوند.

خروج از نسخه موبایل