شهدای والامقام رسانه؛ مجاهدان راه صداقت و قلم و اندیشه و راویان حق و حقیقت هستند.

دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن همزمان با روز خبرنگار با حضور بر مزار شهدای اصحاب ‌رسانه در بهشت زهرا(س) و زیارت قبور مطهر این شهیدان گفت: شهدای والامقام رسانه؛ مجاهدان راه صداقت و قلم و اندیشه و راویان حق و حقیقت هستند که برای رساندن اخبار درست و آگاهی بخشی به جامعه، گوهر جان خود را نثار کردند.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر حسینی ضمن حضور در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) گفت: روز خبرنگار یادآور مجاهدت و حمیّت مردان و زنان بلندهمتی است که برای ایفای رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی، با شوق و پایمردی از جان شیرین خود گذشتند.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به جایگاه رفیع شهدای هشت سال دفاع مقدس و تلاش‌های ماندگار اهالی رسانه در آن برهه از تاریخ انقلاب اسلامی گفت: نامگذاری روز شهادت خبرنگار شجاع و مجرب کشور؛ شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار، مایه فخر و مباهات خبرنگاران دلسوز و جهادی این مرز و بوم است. شهید محمود صارمی، خبرنگار پرافتخار ایرانی با نثار خون خود، جهانیان را از جنایات سرسپردگان استکبار جهانی در کشور افغانستان آگاه کرد و نشان داد که یک ایرانی آزاده و سرفراز برای دفاع از حقیقت و مظلومیت انسانهای بی گناه، مرز نمی شناسد و شجاعانه، دل به خطر می زند.
وی افزود: اکنون نیز که ما در ایران امن و سربلند خدمت می‌کنیم؛ قهرمانان دلیری در غزه، مردانه برای اثبات حقانیت مردم فلسطین و انتشار اخبار و تصاویر جنایت های وحشیانه صهیونیست ها ایستاده‌اند.
دکتر حسینی در محضر شهدا و با توسل به ارواح طیبه آنان، ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، موفقیت روزافزون فعالان این عرصه را از خداوند منان مسألت نمود.
گفتنی است مدیرعامل بانک مسکن در طی روزهای اخیر، به منظور تکریم شهدای رسانه، در منزل شهید عالیقدر محمود صارمی نیز حضور یافت و ضمن تجلیل از خانواده محترم شهید، یاد و خاطره این شهید معظم را گرامی داشت.

خروج از نسخه موبایل