آموزش مستمر، اساس موفقیت بانک ایران زمین است

به منظور تشریح درجه بندی شعب تحت پوشش، تجلیل از کارکنان برتر و بررسی عملکرد چهار ماهه شعب استان های گیلان، قزوین و زنجان، جلسه ای با حضور مدیر و معاون منطقه، روسا، معاونین و متصدیان امور بانکی منطقه برگزار شد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی؛ در ابتدای جلسه بهزاد ترویجی مدیر استان از روسای شعب منطقه خواست تا گزارش کاملی از وضعیت شعبه خود در چهار ماهه نخست سال جاری ارائه کنند و گفت: آموزش مستمر همکاران در حوزه امور بانکی پایه و اساس موفقیت یک بنگاه اقتصادی است و لازم است تمامی کارکنان نسبت به مطالعه دقیق بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک و همچنین گذراندن دوره های کاربردی مانند بازاریابی، حقوق بانکی، فن بیان اقدام کرده تا در زمان آزمون ارتقای شغلی آمادگی کامل را داشته باشند.

ترویجی ضمن تاکید بر تلاش مضاعف کارکنان، افزود: همکاران شعب با بررسی پتانسیل منطقه، بازارهای هدف را شناسایی کرده و با معرفی دقیق سرویس های بانک، مشتریان بانک را جذب نمایند.

مدیر منطقه بر نظافت و آراستگی فضای شعب و نظم دهی به بایگانی ها تاکید کرد و گفت: حفظ آراستگی و پوشش همکاران به جهت کسب رضایت مشتریان بسیار ضروری است و این امر را عاملی مهم در جذب مشتریان بالقوه بیان کرد.

در این جلسه مصطفی شبانیان معاون منطقه در خصوص طرح های جدید بانک از جمله طرح تسهیلاتی تدبیر و کارت اعتباری انتخاب پلاس مطالبی را مطرح کرد و از همکاران خواست تا به صورت روزانه به شرکت ها و مراکز تجاری اطراف شعبه خود رفته و این محصولات را به مشتریان معرفی کنند.

در پایان از همکاران پرتلاش منطقه در طرح استانی متصدیان بانکی و همچنین میثم راجع به عنوان بازاریاب برتر تقدیر و قدردانی شد.

خروج از نسخه موبایل