کاروان خدمت‌رسانی اربعین بانک پارسیان برای اعزام به مناطق مرزی بدرقه شد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک پارسیان، اعضای هیات مدیره، معاونین و دیگر مدیران این بانک، روز شنبه ۲۰ مردادماه، کاروان خدمت‌رسانی اربعین بانک پارسیان برای اعزام به مناطق مرزی بدرقه شد.

در مراسم بدرقه این کاروان، تعداد ۴ دستگاه خودروی ویژه هرکدام حامل ۲ دستگاه خودپرداز سیار، عازم مرزهای جنوبی و غربی کشور شدند تا به ارائه خدمات مالی ۲۴ ساعته به کاروان‌های عزاداری اربعین حسینی بپردازند.
این خودپردازها انواع خدمات بانکی شامل؛ پرداخت وجه نقد، انتقال وجه با استفاده از کارت‌های شتابی، خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن همراه و غیره را به تمام زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه می‌کنند.
برای رفاه حال زائران گرامی اربعین حسینی (ع)، شعب و باجه‌های این بانک نیز که در مسیر تردد زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درسطح استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام و سایر استان‌های همجوار قرار دارند، به‌صورت فوق‌العاده خدمات حضوری و الکترونیکی را به عاشقان اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام ارائه می‌کنند.
همچنین گفتنی است؛ به‌منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی و تأمین ارز موردنیاز زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، شعب منتخب بانک پارسیان در سراسر کشور و باجه فرودگاه امام خمینی (ره) این بانک طبق بخشنامه بانک مرکزی اقدام به فروش ارز کرده و زائران اربعین با ارائه مدارک لازم می‌توانند ارز موردنیاز خود را دریافت کنند.
همچنین زائران گرامی می‌توانند برای خرید ارز اربعین از طریق پیام‌رسان ” آی گپ ” با نصب آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن و ورود به صفحه «آیلند» از طریق گزینهارز اربعینارز مسافرتی خود را خریداری کنند.
شایان‌ذکر است؛ بانک پارسیان همانند سال‌های گذشته و تجارب موفقی که در زمینه خدمت‌رسانی به زائران اربعین سید و سالار شهیدان داشته است، امسال نیز خدمت‌رسانی خود را باهدف تسهیل ارائه خدمات بانکی، افزایش رفاه و ارائه خدمات بانکی شبانه‌روزی به زائران کربلای معلی، در ابعاد مختلفی اجرایی کرده است.

خروج از نسخه موبایل