بازدید مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون از معادن استراتژیک خراسان رضوی

مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون از معادن سنگ آهن خواف بازدید کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، مدیر امور اعتباری به همراه رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بانک توسعه تعاون با حضور در شهرستان خواف از معادن سنگ آهن این شهرستان بازدید کردند.

احمد محمدی در دیدار با مدیرعامل شرکت سنگ آهن سنگان خواف گفت: معادن سنگ آهن خواف جزو مهمترین و استراتژیک ترین معادن ایران محسوب می شوند که به منظور حضور موثر بانک توسعه تعاون در این زنجیره تولید به دعوت مدیرشعب استان خراسان رضوی جهت ارزیابی فعالیت و همچنین تصمیم گیری درباره نحوه همکاری با این مجموعه های بزرگ در اینجا حضور پیدا کردیم.

محمدی با معرفی فرصت های همکاری با بانک توسعه تعاون گفت: افتخار بانک توسعه تعاون حضور در چرخه تولید و حمایت از تولیدکنندگان می باشد. مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون به تاریخچه بانک اشاره کرد و افزود: جوان و چابک بودن از خصوصیات منحصر به فرد مجموعه بانک توسعه تعاون می باشد که می تواند در پیشبرد اهداف مجوعه های تولیدی نقشی مهم وراهبردی را ایفا کند.

وی با بیان اینکه خام فروشی محصولات معدنی اشتباه است،گفت: شرکت ها و معادنی که در حوزه محصولات مهم و راهبردی فعالیت می کنند باید بدانند روزی این محصول به پایان خواهد رسید و باید برای تبدیل محصول خامشان به فرآورده های متنوع برنامه داشته باشند.

مدیرامور اعتباری بانک توسعه تعاون به تجارب برخی کشورها در حوزه فرآوری محصولات پرداخت و گفت: نتیجه نداشتن برنامه برای تبدیل و فرآوری محصولات خام این می شود که به عنوان مثال سالهای قبل کشوری می آمد زعفران ما را فله ای میخرید و میبرد با بسته بندی شیک و نام خودش در بازار اروپا می فروخت در حالی که کشاورز ما در اینجا به عنوان تولید کننده اصلی هیچ نفعی از این فرآیند نداشت.

محمدی درادامه افزود: دریکی از کشورهای همسایه و نزدیک ما معادن بسیار ناب،منحصر به فرد و دست نخورده از سنگ تزئینی وجود دارد که به دلیل نداشتن تکنولوژی از تبدیل آن به محصول نهایی عاجز هستند و یک کشور اروپایی با تبدیل همان سنگ به محصول نهایی در دنیا چندین برابر قیمت به فروش می رساند.

احمدمحمدی در پایان به آمادگی بانک توسعه تعاون برای عقدتفاهم نامه اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این عرصه نقش موثری ایفا کنیم که نتیجه آن رشد تولید خواهد بود.

گفتنی است در این دیدار رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بانک توسعه تعاون به معرفی محصولات و فرصت های همکاری فی مابین پرداخت و ابراز امیدواری کرد به زودی تفاهم نامه فی مابین منعقد گردد.

مدیر شعب استان خراسان رضوی،رئیس حوزه حراست،معاون فناوری و پشتیبانی،کارشناس بازاریابی مدیریت شعب استان، رئیس شعبه ملاصدرا و رئیس شعبه خواف مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون را همراهی می کردند.

خروج از نسخه موبایل