رونمایی از سوپر اپلیکیشن «دیبا پی»/حمایت از معماری اصیل ایرانی-اسلامی در ساخت و ساز

با حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن از نشان تجاری شرکت فناوری ناواکو و نیز سوپراپلیکیشن «دیبا پی» این شرکت رو نمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛دکتر حسینی در حاشیه این رونمایی گفت:بانک مسکن؛ بانکی تخصصی است که طی ۸۵ سال فعالیت خود در جهت خانه دار کردن بسیاری از افراد جامعه گام برداشته است و در حال حاضر نیز با استفاده از ابزارهای نوین، خدمات خود را در سریعترین زمان به مشتریان ارائه می دهد.

وی با اشاره به رونمایی از فاز اول اپلیکیشن پرداخت دیبا پی تاکید کرد: در فاز اول، مشتریان می توانند خدمات مختلف بانکی مورد نیاز خود از جمله اقساط نهضت ملی مسکن و عوارض آزادراهی خود را از طریق این اپلیکیشن پرداخت کنند. ضمن اینکه انجام کارت به کارت از مبدا بانک های مختلف نیز از طریق دیبا پی امکان پذیر شده است.

عملکرد درخشان بانک مسکن در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن با وجود محدودیت در منابع

دکتر حسینی در ادامه با اشاره به عملکرد برجسته بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن گفت: این بانک با پرداخت حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به سازندگان طرح نهضت ملی مسکن، بیش از هفتاد درصد کل پرداخت انجام شده این طرح توسط کل نظام بانکی کشور را تامین مالی کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: بانک مسکن با وجود اینکه فقط ۳ درصد از منابع مالی شبکه بانکی کشور را در اختیار دارد؛ ولی توانسته است بیش از ۵۰ درصد قراردادهای منعقده طرح نهضت ملی مسکن، به انجام برساند.

وی یادآور شد: تولید در حوزه مسکن به دلیل وجود نیروی کار ماهر، مهندسین متخصص، زمین و …، ظرفیت های بالقوه و بالفعل بسیاری برای کاهش نرخ بیکاری و تورم و بهبود شاخص های اقتصادی و رشد ‌و توسعه اقتصادی کشور دارد. از اینرو بانک مسکن نیز با ارائه تسهیلات برای پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن به ایفای رسالت بزرگ خود می پردازد.

دکتر حسینی در ادامه سخنان خود با تاکید بر رعایت اصول معماری اصیل ایرانی-اسلامی در ساخت و سازها یادآور شد: انبوه سازانی که از الگوی اصیل معماری ایرانی-اسلامی در ساخت و ساز استفاده کنند؛ ۲۰ درصد بیش از سایر سازندگان از تسهیلات بانک مسکن بهره مند می شوند.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در روند تکمیل پروژه های مسکونی و تحویل به موقع به متقاضیان، خاطر نشان ساخت: انبوه سازانی که از فناوری های نوین و صنعتی سازی در حوزه ساز و ساز استفاده کنند و واحدهای مسکونی را در حداقل زمان به صاحبان آنها تحویل دهند؛ از خدمات ویژه و حمایتی بانک مسکن برخوردار می شوند.

دکتر حسینی با بیان این مطلب که مسکن؛ کانون آرامش خانواده هاست؛ افزود: بانک مسکن افتخار می کند که به عنوان تنها بانک در نظام بانکی کشور دارای شعار قرآنی بوده و با فعالیت هایی که در حوزه تأمین مسکن مردم انجام می دهد؛ آرامش خاطر را به خانواده های عزیز کشور هدیه می دهد.

خروج از نسخه موبایل