بانک اقتصادنوین؛ بانک عامل شرکت ایران‌خودرو در طرح فروش مردادماه ۱۴۰۳

بانک اقتصادنوین به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل شرکت ایران‌خودرو برای معرفی حساب وکالتی در طرح پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده این شرکت در مردادماه ۱۴۰۳ معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، دارندگان حساب نزد بانک اقتصادنوین می‌توانند برای ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده شرکت ایران‌خودرو از روز یکشنبه ۲۱مردادماه به مدت یک هفته نسبت به معرفی حساب وکالتی خود نزد بانک اقتصادنوین اقدام کنند.

براین اساس، مشتریان ارجمند می‌توانند با مراجعه به اینترنت بانک اقتصادنوین (نسخه جدید) و انتخاب منوی بورسار یکی از حساب‌های خود را وکالتی کرده و با انتخاب نام بانک اقتصادنوین و ثبت شماره‌حساب و شماره شبای خود در سامانه فروش شرکت ایران‌خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

راهنمای وکالتی کردن سپرده در اینترنت بانک اقتصادنوین

آن دسته از مشتریان بانک اقتصادنوین که تاکنون اینترنت بانک خود را فعال نکرده‌اند، می‌توانند به‌صورت غیرحضوری نسبت به ثبت‌نام و فعال‌سازی اینترنت بانک خود اقدام و پس‌ازآن حساب موردنظر خود را وکالتی کنند.

فعال‌سازی غیرحضوری اینترنت بانک

همچنین امکان افتتاح حساب و وکالتی کردن آن به نفع شرکت ایران‌خودرو با مراجعه به شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور فراهم است.

نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصادنوین

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز ۲۴ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۰۲۱۴۸۰۳۱۰۰۰ تماس حاصل کنند.

خروج از نسخه موبایل