رونمایی از طرح «نفیس» بانک مسکن در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه)

طی مراسمی در سومین روز از شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی با حضور دکتر سید عباس حسینی مدیر عامل بانک مسکن از سپرده ممتاز طرح «نفیس» به عنوان تازه‌ترین سپرده سرمایه‌گذاری در این بانک رونمایی شد.
دکتر حسینی در حاشیه این رونمایی گفت: بانک مسکن به عنوان بزرگترین بانک تخصصی حوزه مسکن، براساس رسالت خود در تأمین مالی این بخش و افزایش توان مالی خانوارها در خانه‌دار شدن، به معرفی یکی از ارزشمندترین محصولات خود بر مبنای بهره‌برداری از مجوزات اختصاصی بانک مسکن و ظرفیت‌های بازار سرمایه اقدام کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه گفت: این طرح با برتری‌های منحصر به فرد خود، نیاز و خواست مشتریان مختلف را با بازدهی مناسب مرتفع خواهد کرد.

دکتر حسینی با اشاره به ضریب تخصیص اوراق سالانه ۴٠ درصد این حساب افزود: بازدهی کل سپرده نفیس که در چارچوب ضوابط بانک مرکزی و با رعایت الزامات بالادستی طراحی شده است؛ در صورت حفظ موجودی تا پایان سر رسید دوره ۶ ماهه، شامل ١٨ درصد سود علی‌الحساب به علاوه ارزش حاصل از فروش اوراق تسه تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: در صورت فسخ و پس از گذشت تنها یک ماه از افتتاح حساب نفیس، مشتری می‌تواند از اوراق تخصیص یافته در کنار ۴ درصد نرخ سود علی‌الحساب در آن مدت بهره‌مند شود.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: این حساب پس از گذشت سه ماه از تاریخ افتتاح، فاقد برگشت سود بوده و در صورت حفظ موجودی از پایان ماه سوم تا پایان دوره شش ماهه، اوراق تسه به صورت یکجا به آن تخصیص داده می‌شود. مشتریان در صورت حفظ حساب تا پایان دوره شش ماهه از ٧درصد سود بیشتر به اضافه ١١ درصد سود علی‌الحساب (مجموعا ١٨ درصد) بهره‌مند خواهند شد.

دکتر حسینی گفت: با بهره‌مندی از امکانات حساب سپرده سرمایه‌گذاری طرح نفیس علاوه بر اینکه مشتریان بانک مسکن از سود قابل توجهی منتفع خواهند شد؛ توان مالی این بانک در توسعه بخش مسکن نیز افزایش خواهد یافت.

در این رویداد، محمدحسن مرادی عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور طرح و برنامه مشروحی از جزئیات مربوط به طرح نفیس را برای حاضران و خبرنگاران توضیح داد.

شایان ذکر است، حداقل مبلغ افتتاح و جلوگیری از فسخ سپرده سرمایه‌گذاری ممتاز شش ماهه طرح نفیس در شهر تهران برای اشخاص حقیقی؛ ۵ میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی؛ ۵٠ میلیارد ریال است.
این مبلغ در مراکز استان‌ها و شهرهای با جمعیت بیش از ٢٠٠ هزار نفر برای اشخاص حقیقی؛ ۴ میلیارد ریال و اشخاص حقوقی؛ ۴٠ میلیارد ریال و برای اشخاص حقیقی و حقوقی در سایر شهرها به ترتیب، ٣ میلیارد ریال و ٣٠ میلیارد ریال است.

خروج از نسخه موبایل