ریزش دوباره ین

ین در معاملات روز دوشنبه در برابر دلار، اندکی کمتر معامله شد و فعالان بازار هنوز در مورد احتمال کاهش شدید نرخ بهره در ماه آینده مردد هستند.

به گزارش آرمان اقتصادی، هفته پر فراز و نشیب با فروش گسترده ارزها و بازارهای سهام آغاز شد که ناشی از نگرانی‌ها در مورد اقتصاد ایالات‌متحده و روند سختگیرانه بانک مرکزی ژاپن بود.

پایان هفته گذشته آرام‌تر بود و داده‌های شغلی قوی‌تر از حد انتظار در ایالات‌متحده در روز پنج‌شنبه باعث شد تا بازارها کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری را پیش‌بینی کنند. با این حال، سرمایه‌گذاران متقاعد نشده‌اند که فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش دهد.

این مورد بازارها را به شدت در برابر داده‌ها و رویدادها آسیب‌پذیر می‌کند، به ویژه اعداد شاخص‌های قیمت تولیدکننده و مصرف‌کننده ایالات‌متحده که به ترتیب در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته ارائه می‌شوند.

دلار در ۱۴۶.۸۷ ین معامله شد که ۰.۲ درصد نسبت به سطوح اواخر روز جمعه افزایش داشت. یورو در ۱.۰۹۱۸ دلار و شاخص دلار ثابت در ۱۰۳.۱۸ ایستاد. هفته پیش، یورو برای اولین بار از ۲ ژانویه تاکنون ۱.۱۰۰۹ دلار افزایش یافت.

دلار استرالیا در روز دوشنبه به سختی در ۰.۶۵۷۷ دلار افزایش یافت، در حالی که دلار نیوزیلند زیر بالاترین سطح سه هفته گذشته ۰.۶۰۳۵ دلار باقی ماند و آخرین قیمت آن ۰.۶۰۰۹ دلار بود.

اینوست گزارش کرد، وال استریت هفته گذشته را با روند صعودی به پایان رساند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل