افتتاح صدها حساب در یک روز با «بانکواره» در مدیریت شعب خراسان رضوی

کارشناسان بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی در یک روز توانستند از طریق سامانه «بانکواره» صدها مشتری جذب کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی،کارشناسان بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی با حضور در محل سالن همایش هتل بین المللی قصر و خیریه حضرت ابالفضل (ع)ضمن آموزش کارکنان این مجموعه ها همزمان توانستند از طریق سامانه بانکواره صدها مشتری جدید جذب کنند.

مدیرشعب استان خراسان رضوی در این باره گفت: دنیای بانکداری امروز دنیای بانکداری دیجیتال و هوشمند استو تغییر عرصه ها در این صنعت به شدت در حال تغییر و تحول هست. رئوف احمدی در ادامه افزود: یک روزی باید کرکره شعبه رابالا می دادیم و به انتظار مشتری می نشستیم اما امروز رقابت برسر این است که کدام بانک و با چه امکاناتی در لحظه و آنلاین می تواند خدمات بهتری بدهد.

احمدی،سامانه«بانکواره را آینده بانک توسعه تعاون دانست و گفت: همیشه مقاومت ها در مقابل تغییرات بوده است و با گسترش تکنولوژی ما هم باید خودمان را با این تغییرات نوین تطبیق دهیم و گرنه از گردونه رقابت خارج و به خاطره ها خواهیم پیوست.

مدیرشعب استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از تلاش همکاران در راه اندازی بانکواره افزود:کلیه همکاران شعب استان خراسان رضوی حتما باید نسبت به امکانات و نحوه راه اندازی بانکواره اطلاعات و آشنایی کافی را داشته باشند تا بتوانند به مشتریان عزیز خدمات مناسبی عره کنند.

احمدی ضمن تقدیر از ابتکار کارشناس بازاریابی و همچنین شعبه مرکزی مشهد به خاطر این ابتکار گفت: کارشناسان ما با حضور در مجموعه هتل قصر و خیریه حضرت اباالفضل در یک روز با آموزش و راهنمایی کارکنان این مجموعه ها توانستند حدود ۳۶۰ مشتری جدید برای بانک توسعه تعاون جذب کنند.

خروج از نسخه موبایل