کامل ترین خدمات بانکی به زائران حسینی از سوی بانک شهر ارائه می شود

بانک شهر همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و افزایش تردد زائران عتبات عالیات از مناطق مرزی، با استقرار بیش از یکصد دستگاه خودپرداز درمسیر عبور زائران به ارائه کامل ترین خدمات بانکی می پردازد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، بانک شهر امسال نیز در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی خود و افزایش رفاه حال زائران اربعین حسینی، حضوری پررنگ در مرز مهران و مسیرهای تردد زائران حسینی در داخل خاک کشور دارد تا بتواند خدمات مورد نیاز آنان در حوزه بانکی را برطرف کند.
همچنین با پیش بینی عزیمت تعداد زیادی از هموطنان به شهرهای کربلا و نجف اشرف طی روزهای اخیر؛ بانک شهر پایانه‌های خودپرداز سیار خود را در مرز مهران مستقر و با پشتیبانی ۲۴ساعته کارکنان، خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را آغاز کرده است.
خودپردازها و پیشخوان های شهرنت بانک شهر نیز در داخل مرزهای کشور و استان های ایلام، کردستان، کرمانشاه، خوزستان و … در ساعات غیر اداری خواهند توانست، ضمن رفع مشکل نقدینگی زائران، کامل ترین خدمات بانک را نیز به آنان ارائه دهند.
امکان برداشت وجه نقد برای دارندگان کارت‌های بانک شهر و سایر کارت‌های شتابی تا سقف مبلغ ۱۰ میلیون ریال در هر روز از تمامی خودپرداز‌های این بانک در استان‌های غربی و تمامی مناطق مرزی هم فراهم شده است.
در پایان به اطلاع می رساند؛ زائران حسینی می توانند با افتتاح حساب به صورت آنلاین از طریق گوشی تلفن همراه و استفاده از نرم افزار”همراه شهر پلاس” (ورود به بخش افتتاح حساب کوتاه مدت) برای دریافت «زائرکارت» بانک شهر اقدام کرده و از خدمات کاربردی و تخفیفات ارائه شده، بهره مند شوند.

خروج از نسخه موبایل