همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، تجلیل از آزادگان پست بانک ایران و رونمایی از کانال ایثارگران بانک

همزمان با فرارسیدن ۲۶ مرداد و سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، ضمن تجلیل از مقام شامخ آزادگان پست بانک ایران از کانال ایثارگران بانک در پیام رسان بله رونمایی شد‌.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، به مناسبت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن نشست صمیمی نمایندگان آزاده پست بانک ایران با حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک صبح  امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد سال جاری برگزار شد.
ملک در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۹۶ هزار شهید دفاع مقدس، ۱۷ هزار شهید ترور، ۲۵۰۰ شهید مدافع حرم و صدها شهید امنیت و سلامت، گفت: حضور آزادگان در بانک بسیار ارزشمند است و همه وظیفه داریم خدمات، رشادت‌ها، ایثارگری و فداکاری ‌های آنان را قدردان باشیم.وی افزود: باید برای توسعه و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع از خون شهدایی که تا پای جان برای آرمان‌های نظام در جنگ نابرابر جان داده‌اند، دفاع کنیم و مهم‌ترین وظیفه ما ادامه راه شهدا و خدمت به هموطنان عزیز است.
 در ادامه این جلسه، محمد غلامی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم و نگاه و رویکرد به ایثارگران، آزادگان و رزمندگان نباید شعاری باشد، گفت: مهمترین خواسته شهدا و ایثارگران خدمت به مردم است که ما امروز توفیق انجام و اجابت آن را داشته‌ایم و باید آن را به بهترین شکل ارائه دهیم.‌
محمد قاسم خانی از آزادگان سرافراز پست بانک ایران نیز در این نشست به ذکر خاطراتی از عملیات خیبر و نحوه اسارت خود را بیان کرد.
بنابر این گزارش، کاظم اقبالیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک نیز با گرامیداشت شهدای عملیات خیبر شهیدان همت و باکری گفت: همه ما امانت‌دار رسالت شهدا هستیم و باید در مسیر حفظ این آرمان‌ها گام برداریم و قدردان رشادت ها و فداکاری‌های آنان باشیم.
در ابتدای جلسه، سیروس معیری پور، مشاور مدیر مدیرعامل در امور ایثارگران گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در حوزه ایثارگران با نقل خاطره‌ای از سید علی اکبر ابوترابی، سید آزادگان ارائه داد.
بر اساس این گزارش، در پایان این نشست از کانال ایثارگران در پیام رسان بله رونمایی و لوح سپاسی از طرف مدیرعامل بانک به محمد قاسم خانی و محمدعلی ایمانیان پور آزادگان حاضر در جلسه اهدا شد.

 

خروج از نسخه موبایل