قدردانی ویژه استاندار استان مرکزی از بانک مسکن جهت ساخت ۳۰۰۰ واحد نهضت ملی با منابع مالی بانک مسکن در استان مرکزی

دکتر فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی در حاشیه دیدار با دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن گفت: انصافاً این بانک در اجرای قانون جهش تولید مسکن خوش درخشید و از اینرو لازم است تا از زحمات و تلاش های بانک مسکن در جهت پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در کشور و به ویژه در استان مرکزی قدردانی شود.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر مخلص‌الائمه گفت: در نشستی با حضور دکتر حسینی مدیرعامل محترم بانک مسکن، به بررسی و مرور مهمترین اقدامات و فعالیت‌های این بانک در حوزه طرح نهضت ملی مسکن پرداختیم.
وی با اشاره به منابع مالی صرف شده برای اجرای این طرح گفت: از میان همه بانک‌های مشارکت کننده، بانک مسکن به لحاظ تجربه، تخصص و تمرکز بر موضوع، در راس قرار دارد و شاهد همکاری بسیار خوب این بانک در استان مرکزی بوده‌ایم.
دکتر مخلص‌الائمه ادامه داد: به رغم اینکه منابع مالی، پولی و بانکی در کشور با محدودیت‌هایی مواجه است؛ بانک مسکن انصافاً در این عرصه خوش درخشید و در اجرای این نهضت در سطح کشور و استان مرکزی، کمک های شایانی ارائه نمود که شایسته است از این زحمات قدردانی کنیم.
استاندار استان مرکزی گفت: طی مذاکرات بعمل آمده، مقرر شد که جهت تسریع در پیشرفت چند پروژه مسکونی در استان مرکزی، بانک مسکن با در نظر گرفتن منابع و مصارف و توان مالی خود، مساعدت ویژه ای درخصوص تزریق مالی به پروژه‌ها داشته باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه ساخت مسکن در کشور از اولویت‌های مهم همه دولتهاست؛ گفت: به لطف خدا کارهای بزرگی در سطح کشور انجام شده و طرح نهضت ملی مسکن تاکنون با شتاب نسبتاً خوبی به پیش رفته است و همچنان هم ادامه دارد.
استاندار استان مرکزی افزود: هرچند بنا به تقدیر الهی و با شهادت رئیس جمهور سابق، دولت سیزدهم نتوانست این طرح بزرگ را به سرانجام برساند؛ اما امید می رود که دولت محترم چهاردهم این مسیر را با شتاب بیشتری ادامه دهد.
دکتر مخلص‌الائمه در پایان گفت: در حال حاضر، بیش از ۳ هزار واحد مسکونی در این استان با تامین مالی بانک مسکن در حال ساخت است و امیدواریم که این پروژه‌ها هرچه سریعتر به نتیجه برسد و واحدهای مذکور به مردم تحویل داده شود.

خروج از نسخه موبایل