انرژی

افزایش ظرفیت تامین آب در مرز شلمچه به ۹ هزار متر مکعب در شبانه‌روز

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: با اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر توانستیم میزان تامین آب در پایانه مرزی شلمچه را از روزانه ۷ هزار مترمکعب به ۹ هزار متر مکعب در شبانه‌روز ارتقا دهیم.

صابر علیدادی شامگاه دوشنبه در بازدید از مواکب و پایانه مرزی شلمچه با اشاره به اقدامات شرکت آبفا خوزستان در این پایانه مرزی اظهار کرد: در روزهای منتهی به زیارت اربعین پروژه‌های احداث ۹.۵ کیلومتر خط ۳۱۵ از میدان مقاومت تا تاسیسات شهدای شلمچه، اصلاح و بازسازی مخزن ۲۵ هزار متر مکعبی طرح جامع و اورهال ایستگاه پمپاژ طرح جامع شلمچه انجام شد.

همچنین بخوانید

احداث یک کیلومتر خط انتقال فاضلاب در شلمچه

وی افزود: با اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر توانستیم میزان تامین آب در پایانه مرزی شلمچه را از روزانه ۷ هزار مترمکعب به ۹ هزار متر مکعب در شبانه‌روز ارتقا دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به احداث یک کیلومتر خط انتقال فاضلاب در پایانه مرزی شلمچه گفت: ۷۰۰ متر انشعاب نیز برای مواکب ایجاد شد.

وی با بیان اینکه جمعیت شهرستان خرمشهر ۲۰۰ هزار نفر است، عنوان کرد: با شروع سفرهای اربعین تاکنون یک میلیون تردد در پایانه مرزی شلمچه به ثبت رسیده و این نشان دهنده اهمیت اقدامات انجام شده است.

انتخاب دزفول و ماهشهر به‌عنوان معین پایانه مرزی شلمچه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: برای تسریع در انجام امور در پایانه مرزی شلمچه دو شرکت آب و فاضلاب شهرستان دزفول و ماهشهر به ‌عنوان معین انتخاب و با همه امکانات در این پایانه مرزی مستقر شدند.

علیدادی با بیان اینکه تاکنون مشکل حادی در زمینه آب و فاضلاب در پایانه مرزی شلمچه نداشتیم، ادامه داد: با این وجود دو پیمانکار به صورت آماده به کار در این پایانه مرزی مستقر شده‌اند تا مشکلات احتمالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: آب شرب در مواکب و پایانه مرزی شلمچه تامین شده است و هیچ مشکلی در تامین آب زوار اباعبدالله الحسین (ع) در این پایانه نداریم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا