استقبال گسترده زائران اربعین از خدمات خودپردازهای بانک پارسیان در مرزهای کشور

خدمت‌رسانی شبانه‌روزی دستگاه‌های خودپرداز سیار بانک پارسیان به زائران کربلای حسینی در مناطق مرزی، رضایت و استقبال هم‌وطنان را در پی داشت.

بر اساس این گزارش، تعداد ۴ دستگاه خودروی ویژه هرکدام حامل ۲ دستگاه خودپرداز سیار، در مرزهای جنوبی و غربی کشور مستقر شدند و به ارائه خدمات مالی ۲۴ ساعته به کاروان‌های عزاداری اربعین حسینی می‌پردازند.

میزان برداشت وجه از این دستگاه‌ها تا سقف ۱۰ میلیون ریال برای دارندگان کارت پارسیان در نظر گرفته‌شده است و در تمامی روزهای هفته به‌صورت ۲۴ ساعته نیاز زوار کربلا را به وجه نقد و سایر خدمات بانکی مرتفع خواهند کرد.

این خودپردازها انواع خدمات بانکی شامل؛ پرداخت وجه نقد، انتقال وجه با استفاده از کارت‌های شتابی، خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن همراه و غیره را به تمام زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه می‌کنند.
برای رفاه حال زائران گرامی اربعین حسینی (ع)، شعب و باجه‌های این بانک نیز که در مسیر تردد زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سطح استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام و سایر استان‌های هم‌جوار قرار دارند، به‌صورت فوق‌العاده خدمات حضوری و الکترونیکی را به عاشقان اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام ارائه می‌کنند.

همچنین گفتنی است؛ به‌منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی و تأمین ارز موردنیاز زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، شعب منتخب بانک پارسیان در سراسر کشور و باجه فرودگاه امام خمینی (ره) این بانک طبق بخشنامه بانک مرکزی اقدام به فروش ارز کرده و زائران اربعین با ارائه مدارک لازم می‌توانند ارز موردنیاز خود را دریافت کنند.
همچنین زائران گرامی می‌توانند برای خرید ارز اربعین از طریق پیام‌رسان ” آی گپ” با نصب آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن و ورود به صفحه «آیلند» از طریق گزینهارز اربعینارز مسافرتی خود را خریداری کنند.

خروج از نسخه موبایل