ماموریت منطقه ویژه اقتصادی لامرد؛ جذب سرمایه

واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران):

رئیس هیات عامل ایمیدرو مهم ترین ماموریت توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی لامرد را جذب سرمایه گذار اعلام کرد و برنامه ریزی برای تحقق این مهم را مورد تاکید قرار داد.

محمدرضا موثقی نیا در جلسه کنترل مدیریت منطقه ویژه اقتصادی لامرد اعلام کرد: جذب سرمایه گذار در اولویت برنامه های این منطقه اقتصادی باشد و باید از اقداماتی که چنین نتیجه ای ندارد، صرف نظر کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران این مجموعه برای جذب سرمایه گذار برنامه های متنوع ارایه کنند، افزود: با توجه به ظرفیت ها و راه های دسترسی در لامرد؛ به طور حتم با حضور گسترده سرمایه گذاران شاهد رونق تولید و ارزش افزوده بالا خواهیم بود.

رئیس هیات عامل ایمیدرو در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم ارایه برنامه زمانبندی در زمینه تولید، صادرات و ارزآوری توسط این مجموعه، گفت: اقدامات قابل توجهی در بخش توسعه زیرساخت لامرد در حال انجام است و در نهایت باید به تحقق اهداف در جذب حداکثری سرمایه گذار، رونق تولید و صادرات محصول تولید شده در منطقه منتهی شود.

موثقی نیا، افزایش تولید و اشتغالزایی را عاملی برای ایجاد تحرک در اقتصاد منطقه ای خواند و تاکید کرد: این عوامل جزو ماموریت های مناطق ویژه اقتصادی است به طوری که با سرمایه گذاری و استقرار حداکثری صنایع در مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو در جنوب کشور همچون لامرد، پارسیان و خلیج فارس؛ این ماموریت محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایمیدرو “تولید صادرات محور” را در شمار راهبردهای اصلی خود قرار داده است، اظهار داشت: برنامه ایجاد “شهرک زنجیره مس” در منطقه ویژه لامرد نمونه بارز اقدام توسعه ای در مناطق ویژه اقتصادی به شمار می آید.

خروج از نسخه موبایل