اقدامات مهم بانک شهر برای رفع چالش نقدینگی پزشکان و فعالان صنعت داروسازی

معاون اعتبارات و وصول مطالبات بانک شهر با اشاره به اقدامات مهم این بانک برای رفع چالش نقدینگی پزشکان و فعالان صنعت داروسازی،گفت: بانک شهر همواره از جامعه پزشکی، توسعه و تکمیل طرح‌های حوزه بهداشت و درمان و داروسازان با تخصیص اعتبارات و ارائه تسهیلات حمایت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، ایمان امینی پور با بیان اینکه ابزارهای جدید مالی و اعطای اعتبارات مورد نیاز برای توسعه صنعت داروسازی و کمک به تعمیر و تجهیز درمانگاه ها و مطب پزشکان در سراسر کشور؛ در اولویت سیاست های اعتباری بانک شهر قرار دارد، عنوان کرد: خوشبختانه این اقدامات بانک شهر موجب افزایش ظرفیت‌های تولید داروی کشور و خدمات رسانی بهتر جامعه پزشکی کشور به هموطنان شده است.
امینی پور با اشاره به اعطای بسته اعتباری بانک شهر به پزشکان، ادامه داد: هم اکنون امکان پرداخت تسهیلات تا سقف۸۰ میلیارد ریال به منظور خرید مطب و ملزومات پزشکی در شهر تهران و تا سقف۵۰ میلیارد ریال در سایر شهر ها برای پزشکان فراهم می باشد.
معاون اعتبارات و وصول مطالبات بانک شهر تاکید کرد: استقبال پزشکان از بسته ای اعتباری بانک شهر در سال جاری به نسبت سال گذشته افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه بانک شهر نگاهی متفاوت به نیازهای فعالان حوزه تأمین دارو دارد، خاطرنشان ساخت: با توجه به وابستگی صنایع دارویی کشور به واردات مواد اولیه و لزوم استفاده از خدمات ارزی؛ این بانک تامین به موقع ارز و انجام فرآیند بانکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن را در دستور کار شعب قرار داده است.
امینی پور تصریح کرد: شرکت های دارویی می توانند از خدماتی همچون تخصیص ارز و حوالجات بابت واردات دارو، پرداخت تسهیلات بابت تامین مواد اولیه و تجهیزات، همچنین ابزارهای تامین مالی زنجیره تولید بابت رفع نیاز های خود استفاده کنند.
معاون اعتبارات و وصول مطالبات بانک شهر در پایان گفت: این بانک به عنوان بانکی پیشرو در خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه؛ با پرداخت ۳۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به پزشکان و فعالان صنعت داروسازی به حمایت از آنان برآمده است.

خروج از نسخه موبایل