پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت انتخاب وزیر راه و شهرسازی

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی، انتصاب و انتخاب شایسته سرکارخانم دکتر صادق مالواجرد وزیر محترم راه و شهرسازی را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سرکارخانم دکتر صادق مالواجرد

با سلام و عرض تحیت

انتصاب شایسته سرکارعالی از سوی ریاست محترم جمهوری به سمت وزیر راه و شهرسازی و اخذ رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

انتخاب سرکارعالی به عنوان سکاندار یکی از بزرگترین و راهبردی ترین وزارتخانه های کشور که ارتباطی تنگاتنگ و نزدیک با نیازهای اصلی مردم عزیزمان (بویژه در حوزه مسکن) دارد؛ نویدبخش روزهای روشن و پرکار برای جهادگران و خدمتگزاران عرصه عمران و آبادانی کشور است.

از اینرو، با عنایت به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه‌ی مسکن و رفع دغدغه های مردم در این خصوص، رجای واثق دارم که حضور سرکارعالی در این مسؤلیت خطیر به عنوان مدیری متعهد، توانمند، صدیق و ولایتمدار می تواند زمینه جهش تولید مسکن به عنوان پیشران اقتصاد کشور و بستر لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای ملی در حوزه انبوه سازی اصولی مسکن و بکارگیری فناوریهای نوین و اجرای الگوی معماری اصیل ایرانی-اسلامی و توجه ویژه به مسکن روستایی را مهیا نماید.

لذا ضمن عرض تبریک مجدد، توفیق روز افزون سرکارعالی در تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های دولت وفاق ملی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران را از حضرت حق خواستارم.

ان شاءالله.»

سید عباس حسینی

مدیرعامل بانک مسکن

خروج از نسخه موبایل