بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت انتخاب وزیر راه و شهرسازی

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی، انتصاب و انتخاب شایسته سرکارخانم دکتر صادق مالواجرد وزیر محترم راه و شهرسازی را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سرکارخانم دکتر صادق مالواجرد

با سلام و عرض تحیت

انتصاب شایسته سرکارعالی از سوی ریاست محترم جمهوری به سمت وزیر راه و شهرسازی و اخذ رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

انتخاب سرکارعالی به عنوان سکاندار یکی از بزرگترین و راهبردی ترین وزارتخانه های کشور که ارتباطی تنگاتنگ و نزدیک با نیازهای اصلی مردم عزیزمان (بویژه در حوزه مسکن) دارد؛ نویدبخش روزهای روشن و پرکار برای جهادگران و خدمتگزاران عرصه عمران و آبادانی کشور است.

از اینرو، با عنایت به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه‌ی مسکن و رفع دغدغه های مردم در این خصوص، رجای واثق دارم که حضور سرکارعالی در این مسؤلیت خطیر به عنوان مدیری متعهد، توانمند، صدیق و ولایتمدار می تواند زمینه جهش تولید مسکن به عنوان پیشران اقتصاد کشور و بستر لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای ملی در حوزه انبوه سازی اصولی مسکن و بکارگیری فناوریهای نوین و اجرای الگوی معماری اصیل ایرانی-اسلامی و توجه ویژه به مسکن روستایی را مهیا نماید.

لذا ضمن عرض تبریک مجدد، توفیق روز افزون سرکارعالی در تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های دولت وفاق ملی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران را از حضرت حق خواستارم.

ان شاءالله.»

سید عباس حسینی

مدیرعامل بانک مسکن

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا