پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت انتخاب وزیر امور اقتصادی و دارایی

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی، انتصاب و انتخاب شایسته جناب آقای دکتر همتی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر همتی

با سلام و عرض تحیت

حسن انتخاب جنابعالی از سوی ریاست محترم جمهوری به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی و اخذ رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی شک وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان سیاستگذار کلان حوزه اقتصاد با بهره مندی از ظرفیت‌های شبکه بانکی و بیمه ای و سایر سازمان ها و نهادهای زیرمجموعه اش می تواند در مقطع حساس کنونی، نقش مؤثر و تعیین‌کننده ای در جهت تحقق اهداف اقتصادی کشور و دولت محترم ایفا نماید و نویدبخش ثبات و توسعه بر فضای حکمرانی اقتصادی و مالی کشور و افق روشن و پرامیدی برای نظام پولی و بانکی ایران اسلامی باشد.

از اینرو، با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه اولویت امروز دولت چهاردهم؛ مسائل اقتصادی است؛ رجای واثق دارم که حضور جنابعالی در این مسؤلیت خطیر به عنوان مدیری توانمند، متعهد، مجرب، کار آزموده و با درایت می تواند بستر لازم برای تحولات شگرف و تعالی و سربلندی بیش از پیش کشور عزیزمان را فراهم سازد. لذا ضمن عرض تبریک مجدد، توفیق روز افزون جنابعالی در تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های دولت وفاق ملی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران را از حضرت حق خواستارم.

ان شاءالله.»

سید عباس حسینی

مدیرعامل بانک مسکن

خروج از نسخه موبایل