تقویت کیفیت شبکه از اولویت‌های اصلی من است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: گزاف نیست اگر بگوییم مرکز LCT، شریان اینترنت کشور است؛ بنابراین به واسطه وعده رییس جمهور به ملت و دغدغه‌های نماینده‌های مردم و نگرانی‌های مردم، در همین روز اول کاری از این مرکز بازدید کردم و تقویت کیفیت شبکه از اولویت‌های اصلی من و همکارانم خواهد بود.

به گزارش آرمان اقتصادی، ستار هاشمی صبح امروز طی مراسمی با حضور افرادی همچون وزیر ارتباطات دولت سیزدهم و معاونان به صورت رسمی کار خود را در وزارت ارتباطات آغاز کرد. پس از انجام آیین استقبال از وی، جلسه ای برای تشریح اقدامات سه سال گذشته و آخرین وضعیت حوزه ارتباطات برگزار شد و وزیر ارتباطات به مسائل و مهم ترین اولیت های کاری خود در وزارت ارتباطات پرداخت.

پس از این مراسم، ستار هاشمی از مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور بازدید کرد و بعد از بررسی میدانی روند اجرای فرایندها و عملیات‌پستی به ویژه آماده‌سازی و ارسال گذرنامه‌های زائران اربعین، به مجتمع انقلاب اسلامی شرکت ارتباطات زیرساخت رفت و از بخش های مختلف این مجتمع بازدید کرد. وزیر ارتباطات در این بازدید روند اجرای فرایندها و عملیات‌پستی به ویژه آماده‌سازی و ارسال گذرنامه‌های زائران اربعین را مورد بررسی قرار داد.

هاشمی همچنین ضمن بررسی بخش های مختلف همچون تجزیه مبادلات مکانیزه و تجزیه هوشمند پاکت ها با کارکنان این بخش ها در مورد مشکلات و موانع کار گفت وگو کرد.

وی در ادامه در باجه مرکزی منطقه پستی جنوب غرب حضور یافت و با مشتریان و مراجعان دریافت گذرنامه گفت وگو کرد و روند ارسال و تحویل گذرنامه‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وزیر ارتباطات سپس برای بازدید به ساختمان انقلاب اسلامی شرکت ارتباطات زیرساخت رفت و از این مجتمع مخابراتی بازدید کرد و فرایند کار را به صورت میدانی مورد بررسی قرار داد. 

در این راستا وی به تازگی با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی درباره بازدیدهای امروز خود اظهار کرد: در اولین ساعات کاری در جمع کارکنان سختکوش و عزیز شرکت حاضر شدم. عملیات تفکیک و ارسال مرسوله‌ها بدون تعطیلی در همه ایام سال ادامه دارد. این ایام‌ هم ارسال ویژه گذرنامه‌های زائران ‌اربعین حسینی (ع) با همت بلند کارگران شریف پست در جریان است.

وی همچنین گفت: گزاف نیست اگر بگوییم مرکز LCT، شریان اینترنت کشور است. بواسطه وعده رییس جمهور به ملت و دغدغه‌های نماینده‌های مردم و نگرانی‌های مردم، در همین روز اول کاری از این مرکز بازدید کردم.

هاشمی تأکید کرد:  تقویت کیفیت شبکه از اولویت‌های اصلی من و همکارانم خواهد بود. 

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل