بهره‌برداری از ۱۱۸ پروژه توزیع برق استان مرکزی در هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از افتتاح ۱۱۸ پروژه بزرگ توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۸۱۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد.

محمود محمودی در جمع خبرنگاران گفت: از این تعداد، پنج پروژه برق‌رسانی در شهرستان اراک، ۱۲ پروژه در دلیجان، ۱۴ پروژه در تفرش، پنج پروژه در خنداب، ۱۲ پروژه در غرق آباد، ۶ پروژه در ساوه، هفت پروژه در شازند، هشت پروژه در فراهان، ۱۲ پروژه در کمیجان، ۱۰ پروژه در آشتیان، ۱۲ پروژه در خمین و پنج پروژه در محلات به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط دولتمردان است تا مردم با فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط دولت آشنا شوند.

این مقام مسئول افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تامین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی را از اهداف افتتاح این طرح‌ها دانست.

وی افتتاح ۲۳ پروژه فتولتاییک با تولید ۳۳۰ کیلووات انرژی خورشیدی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، تامین برق ۲۷۶۶ متقاضی مسکن ملی با اعتبار ۱۵۲ میلیارد تومان و توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق ۲۱۰ روستای استان در قالب طرح بهارستان با اعتبار ۱۱۳ میلیارد تومان را از پروژه‌های شاخص توزیع برق در هفته دولت دانست.

 محمودی با بیان اینکه با آغاز بهره برداری از این پروژه‌های برق رسانی برای ۱۶۲۵ نفر شغل به صورت مستقیم وغیرمستقیم ایجاد شده است، افزود: اشتغال‌زایی در حوزه زیربناها معمولاً سخت است لذا باید سرمایه و اشتغال را به این سمت سوق بدهیم تا هم اشتغال گسترده‌تر شود و هم از منابع متنوع سرمایه انسانی بهره برداری شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل