برنامه توسعه حرف اول و آخر را بزند/ اجرای سلیقه‌ای مانع تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برخی از مدیران در مقام اجرا ترجیح داده‌اند، به جای تمرکز بر برنامه‌های پنج‌ساله، بیشتر بر اساس سلایق، دیدگاه‌ها و اولویت‌های خویش عمل کنند. چنین عملکردهایی است که در نهایت موجب می‌شود هم افزایی دستگاهی یا همان وفاق اقتصادی برای تحقق رشد ۸ درصدی، ایجاد نشود.

به گزارش آرمان اقتصادی، غلامرضا صالحی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های توسعه و متعهد بودن به آن اظهار داشت: برای تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی به عنوان مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب، قبل از هر چیز به وفاق اقتصادی نیاز داریم و باسابقه‌ترین کشور منطقه در برنامه‌های پیشرفت هستیم و رهبر معظم انقلاب، بزرگترین حامی برنامه محوری در کشور هستند.

وی ادامه داد: برنامه‌های پنج‌ساله توسعه باید حرف اول و آخر را بزند، چون پیشانی حرکت رو به جلوی کشور است. ریاست جمهور در واقع با بیان ضرورت تمرکز بر برنامه هفتم توسعه، وظیفه مغفول مانده‌ای را به همه متذکر شد که رهبر معظم انقلاب سال‌هاست بر آن تاکید داشته و دارند. متأسفانه برخی از مدیران در مقام اجرا ترجیح داده‌اند، به جای تمرکز بر برنامه‌های پنج‌ساله، بیشتر بر اساس سلایق، دیدگاه‌ها و اولویت‌های خویش عمل کنند.

منبع

ایلنا

خروج از نسخه موبایل