پیام مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان؛ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به پیشگاه ملت شریف ایران، همکاران، سهامداران، مسئولان باجه های بانکی روستایی، مشتریان و خانواده بزرگ پست ‌بانک ‌ایران، تسلیت عرض نمود.

متن پیام دکتر شیری به این شرح است:  
اربعین حسینی نماد روشن جاودانگی و پویایی در مسیر نهضت سرخ حسینی (ع) و مهمترین عامل حفظ و انتقال فرهنگ عاشورا از نسلی به نسل دیگر و همچنین نماد استمرار آزاداندیشی، دلدادگی، اتحاد و انسجام در بین مسلمین جهان است.
راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی نماد پرشور و بزرگترین پیام مسلمین جهان در ظلم ستیزی برای زنده نگه داشتن اسلام و ترویج فرهنگ سرخ عاشورا و رهروی از سیره اسلام ناب محمدی (ص) و سالار شهیدان و تمامی آزاداندیشان عالم هستی، است.
همکاران متعهد پست بانک ایران برای دومین سال متوالی با تمهیدات لازم و آماده سازی ۲۲۰۰ شعبه و باجه بانکی روستایی این افتخار را داشته اند تا در سال ۱۴۰۳ با انتخاب شعار “پست بانک ایران، موکبی به وسعت ایران اسلامی” حتی در ایام تعطیلات رسمی در اقصی نقاط کشور سهمی در تامین ارز زوار و عشاق حسینی داشته که لازم می دانم از حضور فعال و موثر آنان در این حماسه پرشکوه، قدردانی نمایم.
به همین منظور ضمن گرامیداشت ایام سوگواری ماه محرم و صفر، فرارسیدن اربعین سالار و سرور شهیدان را به پیشگاه ملت شریف ایران، همکاران، سهامداران، مسئولان باجه های بانکی روستایی تسلیت عرض نموده و سربلندی و پیروزی اسلام و مسلمین را از درگاه ایزدمنان، مسئلت دارم.
بهزاد شیری
مدیر عامل پست بانک ایران

 

خروج از نسخه موبایل