با هدف بررسی نحوه‌ی خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز تمرچین، شیری مدیرعامل پست بانک ایران به آذربایجان غربی سفر کرد

همزمان با اربعین حسینی و با هدف بررسی نحوه خدمات رسانی به زوار اربعین در پایانه مرزی تمرچین، بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران روز شنبه سوم شهریور ماه سال جاری به استان آذربایجان غربی سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری با حضور در نقطه صفر مرزی و پایانه مرزی تمرچین که محل تردد زائرین اربعین در استان آذربایجان غربی است، از باجه خدمات بانکی روستایی مستقر پست بانک ایران در این پایانه بازدید و در مصاحبه‌ای با خبرنگار اعزامی صدا و سیمای استان آذربایجان غربی گزارشی از خدمات پست بانک ایران به زوار، در سراسر کشور ارائه کرد و همچنین با جمعی از زائرین نیز گفت و گو کرد.
شیری در ابتدای ورود به استان از شعبه مرکزی اشنویه بازدید و وضعیت این شعبه را در شاخص‌های مختلف مورد ارزیابی قرار داده و توصیه‌های لازم را ارائه داد. 
وی در این سفر با همراهی سعید ملازاده، مدیر شعب استان به مناسبت روز باجه‌های بانکی از باجه‌های خدمات بانکی روستایی ده شمس بزرگ و نالوس از توابع شهرستان اشنویه بازدید و از نزدیک با مسئولین باجه‌ها گفت و گو کرد.
در ادامه این سفر یک روزه، مدیرعامل بانک از شعب مرکزی نقده و پیرانشهر که از شعب منتخب فروش ارز اربعین به زوار در استان بودند بازدید و در جریان خدمات دهی به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) قرار گرفت.

خروج از نسخه موبایل