برگزاری دوره "شش سیگما" در ایمیدرو

واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو): سیمنار آموزشی “شش سیگما”، ویژه مدیران و صاحبان فرایندها؛ برای مجموعه های ایمیدرو، شرکت ها و واحدهای زیرمجموعه و تابعه امروز در سالن همایش های ایمیدرو برگزار شد.

این دوره توسط دکتر رضا شکری زاده محقق و مدرس دانشگاه با سرفصل هایی همچون انواع روش های حل مساله، مفاهیم میانگین، واریانس و سطح سیگما و چرخه DMAIC ارایه شد.

بخش دیگر این رویداد به پرسش و پاسخ اختصاص یافت به طوری که شرکت کنندگان سوالات و چالش های موجود برای پیاده سازی شش سیگما در حوزه های معدنی، فرآوری مواد، تولید محصول و … را مطرح کردند و سپس پاسخ های لازم از سوی مدرس دوره، ارایه شد.

در بخش پایانی نیز تجربیات موفق و عملی دو پروژه که در واحدهای گندله سازی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به اجرا در آمده اند، ارایه و نکات مربوطه به مورد بحث گذاشته شد.

سیمنار یک روزه شش سیگما به همت مدیریت منابع انسانی، آموزش و پشتیبانی ایمیدرو برگزار شد.

چرخه شش سیگما نوعی استراتژی تحول سازمانی و یک روش جامع بهبود اثربخشی سازمان است. این استراتژی، سیستمی است که باعث توسعه و گسترش روش های مدیریتی، آماری و حل مشکلات می‌شود و امکان جهش و تحول را برای سازمان فراهم می‌کند.

خروج از نسخه موبایل