بانک توسعه تعاون در حوزه تامین مالی نوین در شبکه بانکی سرآمد بوده است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته تطبیق بانک اعلام داشت این بانک در حوزه تامین مالی نوین در شبکه بانکی سرآمد بوده است.

حمید رضا البرزی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته رعایت قوانین و مقرات( تطبیق) بانک اظهار داشت: اداره کل سرمایه گذاری بانک اقدامات موثری را در مسیر تحقق اهداف بانک در تامین مالی نوین، راهبری شرکت های تابعه و فعالیت های سرمایه گذاری به ثمر رسانده است.

البرزی افزود: فعالیت های اداره کل سرمایه گذاری و عملکرد شعب در این حوزه ها به ویژه در حوزه تامین مالی نوین موجب گردیده است دامنه فعالیت بانک گسترش داشته باشد. بانک توسعه تعاون در حال حاضر از بانکهای فعال شبکه بانکی در استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه است. در نتیجه تداوم گسترش عملیات بانک در این حوزه نیازمند حمایت و تقویت نقش این واحد است.

عضو هیات مدیره بانک گفت: با بررسی دستور العمل نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیر بانکی موسسات اعتباری؛ متوجه تکالیف بانک می شویم که از سوی مقام ناظر در نظر گرفته شده است. بانک اقدامات و تدابیر مناسبی در این رابطه در نظر داشته است، ضرورت دارد واحدهای ذی ربط بر انجام صحیح فرایند اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات اهتمام کافی را داشته باشند.

در این جلسه ؛ با توجه به بررسی وضعیت رعایت دستور العمل موصوف و نحوه اجرای ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید از سوی اداره کل رعایت قوانین و مقررات، رامیبن نجمی رییس اداره کل سرمایه گذاری به صورت مبسوط گزارش خود را در خصوص اقدامات بانک به منظور رعایت دستورالعمل موصوف در خصوص چگونگی واگذاری سرمایه گذاری غیر بانکی بیان نمود.

نجمی خاطر نشان کرد با عنایت به صدور مجوز تبدیل گروه مالی به شرکت تامین سرمایه، اقدامات لازم جهت انجام ترتیبات ؛در حال پیگیری می باشد.

درادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین صباغیان و حمید رضا معبودی اعضای کمیته تطبیق بانک، مهدیه ابراهیمی رئیس اداره کل تطبیق قوانین و مقررات، نیز مطالبی را حول مباحث جلسه مطرح نمودند.

خروج از نسخه موبایل