پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر

مدیرعامل بانک شهر در پیامی فرارسیدن رحلت جانسوز پیامبر عظیم‌الشّأن اسلام (ص)، شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه حضرت امام رضا (ع) را به تمامی هموطنان تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، در پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

در روزهای پایانی ماه صفر، دل های مسلمانان در سوگ رحلت جانسوز پیامبر عظیم‌الشّأن نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (س) و شهادت دو ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت غرق اندوه و ماتم است.
سراسر زندگی پیامبر اسلام (ص) فرزندان گرامی اش امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام دارای درس‌های بسیار بزرگ و آموزنده و نیز رهگشای اعصار بعد و نسل‌های آینده می‌باشد.
به راستی، رسول مهربانی ها و اهل بیت مطهر ایشان، مظهر رحمت عام و خاص الهی و آیینه تمام نمای صفات پروردگار متعال بوده و گام نهادن در مسیر شناخت و حقانیت نگین خاتم نبوت و ائمه معصوم می تواند سعات دنیوی و اخروی انسان ها را تضمین کند.
امید است به برکت معنوی این ایام و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال؛ بتوانیم در مسیر نورانی ترسیم شده حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) گام های محکمی را در جهت اعتلای نام نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت رسانی صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی برداریم.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

خروج از نسخه موبایل